Miljögården



Lovade ju i ett inlägg att jag skulle visa allt jag köpte på esters i lördags och som vanligt följde en hel kasse med hem och det mesta från underbara miljögården.
Det första jag fick se när jag kom i trädgårdsboden var den ljuvliga lilla  gråa kupa/skål.. Passade perfekt i hallen med resten av skålarna





Väl inne i huset fastnade mitt öga direkt för den stora rosa burken som har ett rosigt mönster som jag redan har på andra burkar i köket.. men den va ju rosa !!! Kollade på priset o den kostade bara 56 kronor.. då var det ingen tvekan, snabbt som ögat åkte den under armen ;)



o denna krukan visade jag i ett annat inlägg



Men det absolut finaste som jag köpte på esters hittade jag på loppisen, ett par silverljusstakar som iofs var ganska fläckiga och talliga.. men efter ett salt och vinäger bad blev det som nya och pryder nu silverbrickan med resten av silverstakarna. Tycker det blev xtra fint eftersom dessa va lite högre än dom två andra .







Hoppas nu att ni alla blev inspirerade och vill själva göra ett besök på esters !

KRAM


Kommentarer
Postat av: Carro

Va mysigt med ljusstakarna =) Snyggt med olika modeller.. kram

2011-05-09 @ 16:39:37
Postat av: Madde

Åh vilket fint silverfat som är under ljusstakarna! Inspirerad absolut ;)

2011-05-11 @ 19:39:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0