Stjärna



Då var det måndag idag igen och det betyder för mej iaf vägning hos viktväktarna och jag hade ju bara 3 hekto kvar tills den efterläängtade stjärnan. Hos viktväktarna får man en guldstjärna för varje 3 kg man går ner.

Så här ser dom ut



o ja fick allt min stjärna =) Vågen visade -1,6 kg, var ju två veckor sen det va vägning sist, så totalt blir -4.3 kg
Jaa, ja ä nöjd även om jag tycker det går lite sakta men det ska ju göra dä säger dom ju !
Men med min vanliga otur så hade konsulenten inte med sej guldstjärnorna så hon fick rita en på mitt kort istället o så får jag den nästa vecka istället.. Har nu bara 1.2 kg kvar till nästa delmål, 5 % viktnedgång =)



KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0