IKEA

Hej !!
Igår följde jag med mamma, mormor, lillasyster, moster och kusiner Ocka o Mathias till karlstad och ikea.
Vilket va väldigt kul och särskilt att få tänka på nått annat.
Och det följde med lite grejer hem, mest julsaker faktiskt eller saker som ska användas under december månad,
IKEA har väldigt fina julsaker igår =)
Tänkte göra en advensstake av den avlånga vita, är inte riktigt förtjust i den som jag hade förra året
och den runda tänkte ja ha massa vita hyacinter, mossa, och kanske nått vitt hjärta, mummigt, längtar tills man får börja pynta o greja =)
Så här såg advensttaken ut förra året, ful ja vet.. men ja tyckte de va ganska gullig ifjol :/
Älskar ju kronor och blev därför så glad när jag såg dessa =)
o dessa urmysiga korten som kommer hängas upp vid adventstid !!
Men de bästa och finaste som jag hittade var en riktig stor lykta som jag har en liten version av =)
Tyckte den passade perfekt på ljusbordet bredvid dom andra lyktorna !!
Så ikväll ska jag tända alla lyktorna och bara sitta i soffan o mysa!!!
Måste bara visa vad jag fick i förra veckan
Fina blommor av mina underbara arbetskamrater som jag saknar så mycket så knappt står ut..
Skulle ge vad som helst för att allt ska bli som vanligt, att jag ä trött och grinig för jag har jobbat och inte för blir som ett kolli av alla mediciner, som dom förresten sänker doserna på eftersom jag svimmade igår.
Nu blev jag ledsen igen, usch..... !!!
KRAMAR <3

Kommentarer
Postat av: Lizas Lantliv

Dom där krukorna/byttorna har jag oxå tittat ut o ska ta en närmare titt på nästa vecka när vi åker förbi Marieberg!

Ser dom framför mig med ljus, mossa o hyacinter jag oxå! =)



Så fint med alla dina lyktor!



Ha det så bra!



Kram Liza

2011-11-02 @ 15:20:46
URL: http://lizaslantliv.blogspot.com/
Postat av: Ellinor

Tycker det ser för mycket ut med så många stora lyktor. Ser ut som att bilden är tagen i en butik och inte hemma hos någon.

2011-11-06 @ 16:33:56
URL: http://movingforlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0