Loppat

Hej alla !!!
Vilken bra dag jag haft idag, den började med mys med mormor då vi åkte till Erikshjälpen och det blev en massa roliga fynd. Juldukar, virkade vita dukar såklart, änglar, ramar och en del glasgrejer.
Här ä en del
Guldänglarna ska självklart spraymålas vita =)
Blev så inspirerad av Lantlivs jultidning där dom visade olika arrangemang att jag va tvungen att hitta några glassskålar !
Det ä inte bara guldänglarna som ska spraymålas vita utan dessa helt ljuvliga ramarna som Mormor hittade
Åh vad de kliar i mina fingrar, vill så gärna börja julpynta och greja så därför kunde jag inte låta bli när mina ica butik hade hyacinter, jag va tvungen att ha en !!! ;)
Och till min lycka passade hyacinten perfekt i den lilla glasvasen, mossa runt om, ett gammalt pärlhalsband och ett vitt hjärta blev perfekt !!
Efter ha grejat med hyacinten kliar det ännu mer, läängtar verkligen efter första advent =)
Nu ska jag försöka mej på att spraymåla, för se hur länge det tar innan precious tar över ;)
KRAMAR

Kommentarer
Postat av: Lizas Lantliv

Åh så mycket fint du hittat!

Har inte hittat hyacinter än, längtar efter dom jag med!

Personligen hade jag inte målat dom vackra ramarna men dom blir säkert fina vita oxå!



Trevlig kväll!



Kramar Liza

2011-11-16 @ 17:44:28
URL: http://lizaslantliv.blogspot.com/
Postat av: Stina

Ramarna gillade jag extra mycket. De påminner mig om min mormor.

Kram Stina

2011-11-16 @ 20:10:56
URL: http://hemmapalandet.blogspot.com
Postat av: Isabelle

Hyacinter är så fina! :-)

2011-11-16 @ 21:13:43
URL: http://isabellesdrommar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0