MOSSA

Hej alla !!
Nu var det måndag idag och ny vecka och min vecka har börjat väldigt bra. Har mått bra hela helgen och det har fortsatt idag.
Imorrn ringer kirurgen och då får jag veta om provsvar och ifall jag får jobba.. det tror  ja inte för sist vi pratade om det så sa han jag inte fick jobba förrän jag träffat smärtisteamet.
jaja. vi får se imorrn, han skulle ringa på förmiddan.. !!
Idag har mamma,jag, monie och mammas hundar varit i skogen och plockad mossa inför advent =)
Här a mamma, Monie och hundarna !! =)
Självaste bloggerskan som plockar mossa  ;)
En hel kasse blev det som nu ska torkas och läggas på härliga arrangemang och adventsstaken, åå det riktigt kliar i fingrarna..... =)
Lilla Ammy var oxså med
Monie o Chaplin
Mamma o Izor !!

Nu ska jag surfa runt hos er alla och fylla på inspiration.
Det är så kul att fler och flera hittar Skokartongen och ännu roligare kommer tillbaka.
Så välkomna nya och gamla, lämna gärna kommetar, Då blir jag så glad :D
KRAMAR

Kommentarer
Postat av: Lizas Lantliv

Skönt att du mår bättre!

Ser härligt ut med en tur till skogen, jag går bara några meter från huset o plockar min! =)



Trevlig kväll!



Kramar Liza

2011-11-14 @ 18:55:00
URL: http://lizaslantliv.blogspot.com/
Postat av: Loppisliv

Ohhh vad mysigt med en liten skogstur, tänk vad mycket som finns gratis att pynta med egentligen, Härligt!! Kram Paula

2011-11-14 @ 19:52:01
URL: http://loppisliv.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0