Award



Det ä med stor glädje som jag meddelar att jag fått en
Award !!!
av finaste Emma som har  den underbara bloggen Vita Hemligheter
med motiveringen
I skokartongen bloggar supersöta Anna om sig själv å sitt hem, bjuder oxså på en hel del loppisfynd


Man ska länka till den bloggare som man har fått awarden av. Dessutom ska man ge awarden vidare till 5 bloggare. Och så ska man svara på 5 frågor


1. Varför började du blogga ?

Jag började blogga för avlasta mina nära och kära från mitt allt växande inredningsintresse. Vill oxså inspirerar och bli inspirerad med bilder ifrån våran älskade Skokartong. Kul att få feedback och gulliga kommentarer

2. Vilka bloggar följer du ?
Oj, massa olika, men har mina favoriter som länkar till längst ner till höger =)

3. Favoritfärg/färger ?
ROSA !!!! =) o vitt såklart ;)

4. Favoritfilm ?
Gladiator

5. Vilket land/vilka länder drömmer du om att besöka och varför?
USA, mest att se allt i verkligheten och ÄTA så klart :D


Jag skickar denna award vidare till....

Dagdrömmar i vitt - Supermysig blogg med jättefina bilder

Emmas vita drömmar - En av mina favoritbloggar med helt ljuvlig bilder och Emma ä så gullig

Hobbykällarn - Min hobbyaffär som bara inspirerar och inspirerar

Wiwwis- Min favorit shabbyian med världens finaste blogg 

Isabelles drömmar- Ursöt blogg med väldigt fina bilder   


Blev väldigt glad när jag fick denna award, tar emot allt roligt o glatt som kommer min väg just nu

KRAMAR


Kommentarer
Postat av: Emma

Hej vännen!

Vilken överraskning, så gulligt av dig, tusen tack, blev jätteglad! Extra glad blev jag av att läsa att min blogg är en av dina favoriter, så kul! =)



Har varit dålig på att surfa runt ett tag, hur är det med dig? Hoppas att du har repat dig och att du är på bättringsvägen. <3



Kram kram

2011-09-07 @ 18:39:26
URL: http://emmasvitadrommar.blogspot.com
Postat av: Isabelle

Åh vad glad jag blir! Tusen tack! :)

Jag ska så fort som möjligt göra samma sak på min blogg!



Ha en underbar kväll, kram!

2011-09-07 @ 19:01:13
URL: http://isabellesdrommar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0