Djur

Detta inlägget måste bara handla om djur för det tycker jag hela dagen har handlat om.
Började dagen med att åka till karlstad och jobbet och lönesamtal.
Kul att krama och se några av alla arbetskamrater. =)
Sen vidare till Bergvik för skoshopping, köpte höst och vinterskor.
Och några tröjor på HM.
Sen hem och fortsatta ta hand om sjuklingen Alfie och hans tass.
Det slutade med iaf att vi åkte iväg till veterinären för både Alfie o Bagherra skulle vacineras.
Och mycket riktigt Herr Alfie hade sträckt vänster bog och blev ordinerad vila och smärtstillande/inflammationsdämpande i 6 dagar..
Sen ikväll har djurskyddet ringt för vi har anmält oss som helgpassare på katthemmet.
Så en gång i månaden ska vi vara helgpassare, det känns väldigt bra att kunna göra en insats för dom hemlösa kattern =)
Därför jag vill visa mina älsklingar här nu och det känns väldigt bra att dom har det så bra !!
som t.ex lilla Signe eller mööölongi som vi oxså kallar henne. =)
äldstingen Wilma sover väldigt gott på pallen :D
Hoppas ni haft en bra start på veckan, jag själv börjar bli nervös inför operation på torsdag :/
Men nått som får mej att sluta tänka på operationen är wordfeud, ja !, jag ä fast jag med..
Vill ni spela med mej så heter jag dolfie100
KRAMAR

Kommentarer
Postat av: Lizas Lantliv

Vilken tur att det inte var något värre!

Vila ser det ut som om dom fixar galant! ;)



Ha det bra!



Kram Liza

2011-09-26 @ 22:48:49
URL: http://lizaslantliv.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0