ERCP

Titta va som kom på posten idag =)
Kallelsen för ERCP undersökningen som blir 29 september, trodde inte det skulle bli så snart men det ä väldigt skönt att inte behöva vänta.
Går allt bra så kanske jag är tillbaka på jobbet i mitten av oktober !!! =)
Har varit sjukskriven nu sen i maj och jag längtar verkligen tillbaka till jobbet.
Eller jag längtar efter att bli frisk och må bra längre än en dag och det finns en väldigt stor chans till att det blir så 30 september och framåt. !
Detta var en bra start på veckan och jag hoppas det fortsätter så, till helgen är det marknad här, det ska bli kul och jag hoppas att jag mår bra någon av dom dagarna =)
KRAMAR

Kommentarer
Postat av: Valentine

Åh Anna vad bra! Skönt att du inte behöver vänta längre än så! Hoppas det går bra så att du orkar komma tillbaka. Stor kram.

2011-09-19 @ 16:49:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0