Grått

Det är en grå och regnig dag här i Värmland idag.
Riktigt "mysar" väder, det får nog bli att titta på en film senare under kvällen.
Men va helgen går fort alldeles för fort..
Jag måste visa en sak, känner mej faktisit lite mallig över detta
Jag har hållit en blomma vid liv !!!! o en plättar i luften för att vara exakt. =)
Den står i hallen på övervåningen på det lilla bordet..
o murgrönan på månbordet, den lever o frodas oxså än =)
Ni har väll inte missat att Skokartongen oxså finns på facebook.
Det ä bara att söka på skokartongen så hittar ni oss där, sen är det bara att trycka på gilla, då blir jag så glad =)
Tanken är att sidan ska fungera som en förlängning av bloggen o bloppisen och en del saker/bilder hamnar där först !
Sen ä väldigt kul att fler o fler hittat hit, så välkommna !!!
Hoppas ni ALLA får en fortsatt mysig söndagkväll
KRAMAR

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Så himla fint! :)



Kram!

2011-09-18 @ 17:49:19
URL: http://isabellesdrommar.blogg.se/
Postat av: anette borg

Hej vännen, mår du bättre idag?

Hoppas det:)

Ja du månbordet är mig kärt. Ditt var ju riktigt gulligt<3

Jag har också börjat få gröna fingrar, tänk så glad man an bli för en så enkel sak, hihi

Sov gott <3 nettan

2011-09-18 @ 21:55:30
URL: http://[email protected]
Postat av: Lizas Lantliv

Så fint!

Gillar verkligen dina små bord!

Så roligt när man lyckas med blommorna!



Ha det fint!



Kram Liza

2011-09-19 @ 14:32:54
URL: http://lizaslantliv.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0