Ljung

Efter mamma o jag kom så var det dags att börja greja, lika bra att passa på när man mår bra.
Det som skulle grejas med var trädgårn därbak och blommor.
Några skulle in, några skulle fram och några skulle planteras..
Hej o håå..
Men pelargonerna på framsidan får nu komma in och övervintras så silverregnen som hängt på baksidan får nu komma fram istället
Den stora mårbacka pellisen som stod på andra stolen och sidan var ju tvungen att ersättas med något.
Ropade in en avlång zinkbutta på auktionen isomras och nu kom den väl till användning för jag planterade en vit ljung, vit prydnadskål och en murgröna.
Dom fyra rosorna och hjärtat som står bakom är gjorda av en jätteduktig tjej som heter Eva, mer om henne kommer längre fram när hennes hemsida är klar.
Men visst ä dom helt ljuvliga och hjärtat med pärlorna, ett sånt har jag iaf inte tålamod att göra.
Tur att andra är så duktiga !!
Så imorrn får det blir grejing på baksidan och plantera om och ihop resten av pellisarna och hoppas att dom klarar att övervintra !
Resten av kvällen ska jag spendera med att greja och flytta om. Har flyttat ner månbordet till vardagsrummet så symaskinsbordet kan stå på övervåningen..
Tänk va livet vore enklare om man bodde i herrgård ;)
Om det blir bra så kommer det på bloggen imorrn.
Hoppas ni oxså får en mysig lördagkväll
KRAMAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0