Ljus

Efter många om och men så kom jag upp idag, mår inget bra idag, har ont, illamående och konstig i huvudet.. usch..
Men dagen har blivit bättre och bättre, tråkigt nog så missade jag erikshjälpen när det öppnade.
Så jag var där på eftermiddagen och hittade faktiskt en litet urgulligt silverfat.
Så när Monie o jag har grejat med ljuskopparna. (kommer med info om detta senare ;) gjorde jag ett litet arrangemang med ett blockljus och några små nycklar och det blev faktiskt väldigt gulligt ;)
Jo, nått kul har hänt idag oxså, på fredag när det är marten ska jag stå vid Hobbykällarn och sälja min ljuskoppar, =) Så kul, så Monie o jag har gjutit några nya,
Så har ni vägarna förbi så kom och säg HEJ !!!! =D
o köp en kopp kanske ;)
Men det lilla nyckel arrangemanget hamnade i den stora kronan, passade perfekt med nycklarnas färg, silverbrickan och kronan. !!
Detta blev en väldigt rörigt inlägg =( men hoppas ni hängde med.. !
Nu väntar soffan o halv åtta hos mej !! o Bonden efter det !!! :D
KRAMAR

Kommentarer
Postat av: evelina

Oj så mysig blogg. Trycker på bloglovinknappen och tar en ordentlig titt här till helgen. =)

2011-09-21 @ 22:00:46
URL: http://blandblommorochrutor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0