Madonna

Så har martenshelgen startas, den viktigaste helgen tycker jag när man bor i annars tråkiga lilla Säffle.
Jag o lillasyster började helgen med att sälja mina ljuskoppar och det gick riktigt bra.
Är det nån som är intresserad av ljuskopparna så lämna gärna en kommentar =)
Här ä ja i min nygamla skinnjacka och helt nya randiga klänning =)
Efter försäljningen så gick vi ett par vändor på stan, kollade på blommorna, dreglade över chokladmunkarna och besökte finaste Jessica.
Sen gick vi in på Kök o Present för där i fönstret stod en vit stor Madonna som jag haft ögonen på så länge.
Och till min stora lycka var priset riktigt bra och hon fick följa med hem till Skokartongen.
Kollade flera gånger om att hon inte hade några läskiga ögonen och i trappavsatsen passade hon in perfekt !!!
Imorrn ska jag och mamma gå ut på stan en sväng, ska handla strumpor och ljung, vilken kombination!!
Och sen ska jag hämta en sak som jag letat efter längre och imorrn så kommer det hit, kolla in imorrn så får ni se vad det ä ;)
Och på söndag blir det ännu mera trevligheter förhoppningsvis
Så Trevlig Helg  och KRAMAR

Kommentarer
Postat av: Lizas Lantliv

Va kul att ni fick lite sålt!

Vilken fin madonna!

Hihi jag skulle oxå köpt strumpor i stan idag men glömde det...! =)



Trevlig fredagkväll!



Kram Liza

2011-09-23 @ 19:26:45
URL: http://lizaslantliv.blogspot.com/
Postat av: Sandra

Trevlig helg! :)

2011-09-23 @ 21:20:30
URL: http://sajepe.blogg.se/
Postat av: PONNYSKRUTTARNA - sandra

fin blogg

2011-09-23 @ 21:29:51
URL: http://ponnyskruttarna.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0