Våg



Oj vilken konstig dag det har varit idag än så länge. Fast dagen började bra, åkte till CSK för fredagsfika på jobbet. Så roligt att se arbetskamraterna igen och en kort inblick i en vardag som snart ä verklighet. Jobba, saknar jobbet jättemycket och jag hoppas att jag snart ä tillbaka där igen, fast då i en vit klänning och stödstrumpor på och mina rosa skor  ;)

Va väldigt sliten när jag kom hem det börja mola så där illavarslande igen, så jag vilade i soffan resterande av eftermiddagen. Fast nu på kvällen har jag grejat lite i köket med min nya fina kockumvåg som jag hämtade igår =)



Så nu till den stora frågan, Va ska stå på vågen ?
Provat flera varianter med sockerskålar, burkar, blommor, små kannor och dylikt..
Efter ha provat fram och tillbaka så fastade detta lilla arrangemang.
Inte direkt vitt men lantligt och shabby..
Vad tycker ni kära bloggläsare, fult, fint ? Andra förslag ?



Medans jag höll på och greja med vågen så klickade det till..om nått helt annat :/
platsen för den vitmålade lilla lådan med blommor i.
I fönstret i trappavsatsen =)







Lustigt att den tanken om lådan poppade upp när jag grejade med nått helt annat..
Men det blev ju bra och att jag inte tänkt på det tidigare.

Det har varit en väldigt jobbig eftermiddag och kväll på så många vis, emotionellt och fysiskt..
Inget jag vill berätta om nu, vill se vart detta tar vägen först..

Hoppas ni andra får en supermysig fredagkväll o helg =) <3

KRAMAR


Kommentarer
Postat av: Moster ingalill

Allt kommer att bli bra Anna, det tar sin tid vet du.

2011-09-02 @ 20:09:53
Postat av: Isabelle

Vad fint! Vi har en likande våg och den är så fin! :)



Vad kul att du är med och tävlar och lycka till!

Kram!

2011-09-02 @ 21:57:49
URL: http://isabellesdrommar.blogg.se/
Postat av: Spessartin

Jag tycker vågen är precis fin som den är. Det skall inte stå något på.

2011-09-03 @ 08:19:32
URL: http://spessartin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0