Burkar

Hej alla !!!!
Igår kväll var det jag som lade mej tidigt, allt för bläddra i dessa skönheter och ladda upp med massa inspiration och idéer..
Drömhem och Trädgård har snabbt blivit en av mina favorit, mycket beror på gör deet själv sidorna näst längst bak.. Sånt gillar jag =)
Igår var jag hos mormor och lånade hennes bil och fick då tillbaka locket till en burk i fattigmanssilver som jag köpte i Åmål när jag hade hennes bil sist..  Oturligt nog så ramlade locket ur påsen och jag letade och letade och trodde först att det va borta så jag blev så glad när mormor ringde och hade hittat locket i poyen =)
Det nya burken står på Hemnes byrån i hallen tillsammans med två andra och är fylld med massa smycken..
Det magiska talet i inredningen är 3 om jag får bestämma och alla dom 3 burkarna ä olika i storlekar, utförande och färg.. Det går ifrån klar, till silver och nu den senaste fattigmanssilver.. =)
Det ä det som är utmaningen när man som vi bor litet och trångt.. Att hitta nya och roliga sätt för något som annars är såå tråkigt som förvaring.. Men väldigt nödvändigt.. :/
Men jag ä så nöjd med mina burkar nu när dom ä 3 =)
Appropå tråkig förvaring... den förvaring som jag är mest nöjd är denna
En helt vanlig zinkkruka ifrån IKEA som jag har piffat upp med en spets omkring.. Den perfekta förvaringen för ljus och den står  i trappan tillsammans med olivträdet..
Men jag ä oxå väldigt nöjd med resväskorna som ligger på skohyllan i hallen.. Det ä snart 1 år sen jag grejade med dom.. tänk va fort tiden går.. !!!
Dom ä nu förvaring för sjalar, vantar och mössor
I det enkla bor det vacka
Så står det på resväskan och det tycker jag ä väldigt passande :D
Oj, detta blev ett långt och vimsigt inlägg, hoppas ni mäktade med ;)
Ni när ni läser det så sitter jag o lillasyster i Karlstad på Salong 23 och får förhoppnings världens finaste naglar.. =)
Bildbevis kommer ikväll !!!
Imorrn börjar Påsk och vi har inte direkt några planer, tänkte få med min kusin tillika shabbian Vicki till Vassviken i Ånimskog som öppnar för säsongen under påsk.. Ska bli så kul och se allt fina och roliga som jag hoppas att hon har.. Har handlat mycket fint ifrån henne, månbord och pokalkruka m,m :D
Sen kommer min kusin Mathias hem ifrån ROM under påsk så någon dag får vi åka ut till vbro och träffa honom oxå.. =)
Hoppas ni har och får en fortsatt mysig onsdag <3
Återkommer ikväll :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0