Naglar



Godkväll !!!!

Oj, oj vad fort dagarna går förbi,  jag och lillasyster har varit i karlstad idag och på återbesök för naglarna.
Det ä inte klokt vad mycket naglarna växer på endast tre veckor och det blev en väldigt ful utväxt på nageln där akrylen slutade och den riktiga nageln började..
Men nu ä den borta, tror ni att jag lyckades bryta av två naglar jag satte mej i bilen imorse. Det hade regnat inatt så handtaget var blött så jag slant och slog i naglarna i bildörren..
Aj, aj vad ont det gjorde och resultatet blev två naglar mindre =(

Men nu är dom iordning igen och denna gången blev det ingen blanding mellan gelé och akryl utan bara gelé..
Eftersom jag är så galen i rosa så gjorde hon en rosa glitterlinje nedanför den vita tippen.. Blev så gulligt och lillasyster valde silver.
Det va väldigt svårt att ta en hyfsad bild på dom men lyckades någorlunda mha webbkameran ;)
Här ä mina nya fina rosa naglar :D



Fick dock en riktig kalldusch på vägen hem när min chef ringde och informerade mej att hon hade pratat med min handläggare på försäkringkassan och hon hade sagt till henne att senast 3 maj måste min doktor komplettera mina läkarintyg.. Annars får jag igen sjukpenning längre och den sjukpenning som jag har fått måste betalas tillbaka =(
ALDRIG får det vara bra nångång och aldrig får man vara glad en hel dag... Blir så trött, det ä bakslag jämt nu tycker jag..
Det lustiga är när jag var hos min doktor 19 april så sa han att han skulle svara på frågorna och skicka in dom.. men försäkringskassan har inte fått några kompletteringar..
Så imorrn får jag ringa till magtarm och förklara läget och hoppas att han har skickat iväg kompletteringen..
Vet inte vad jag ska göra annars :/

Usch och fyy, ska hämta goa mjuka Herr Alfie så vi får gosa i soffan och försöka hoppas på det bästa..
Bryt ihop och kom igen känns som vardagsmat nu måste jag erkänna =(

Hoppas att alla ni goa läsare har haft en mycket bättre dag !!!!
<3


Kommentarer
Postat av: Spessartin

Gött att slippa akrylen, den är ju inte så hälsosam...

2012-04-26 @ 21:43:30
URL: http://spessartin.blogg.se/
Postat av: Linda

Tråkigt att höra! Att det ska behöva ta sån tid! Håller alla tummar att det blir bra för dig! Kram!

2012-04-26 @ 21:54:11
URL: http://liilah.blogg.se/
Postat av: evelina

Man måste helt klart vara frisk för att orka vara sjuk. Fy vad man får bråka om allt. Papper hit och papper dit. Tänk vad mycket lättare det varit om ett personligt samtal hade räckt...

2012-04-27 @ 17:42:20
URL: http://blandblommorochrutor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0