Pärlor



Hej alla !!!


Idag ä det onsdag och för mej betyder det en tur till erikshjälpen och idag var det inte alls lika mycket folk som det brukar. Jag o syster yster kom dit senare, det öppnar vid tolv vi var där strax innan två.. Jag var och grejade mina ögonbryn innan =)

Tyckte inte dom hade alls så mycket roligt idag, jag var i och för sej inte på jakt efter nått heller..
Men det blev ändå några saker som följde med hem



Har väldigt svårt att motstå udda saker som ä gjorda i silver eller fattigmanssilver som denna korgen .tex ;)



Dagens roligaste och bästa fynd ä ändå  dessa två pärlhalsband som va olika i modellen och längden..



Det ä nått som ä lyxigt med pärl halsband och särskilt när dom hänger utanför en stor skål, kruka eller på den stora rosbollen som finns i den lilla hallen på övervåningen =)



Ett av halsbanden passade perfekt kring bollen och det blev lite över som snyggt får drapera ner..
Det ä ju ett pärlhalsband kring rosbollen på stora månbordet oxå och det ä fint när det ä lika..



Det andra halsbandet får hänga som dekoration/tullilull på handdukshyllan över =)






Blev inspirerad av den lilla tavlan i trappavsatsen som hade fondtapeten som vi har i hallen på nedervåningen som motiv.. Hade en gammal 3 bild ram över så det blev till att klippa och klistra i tapeten och vips så blev det en fin tavla som hänger vid månbordet :D



Lätt, enkelt och billigt, det ä min melodi det ;)



Sen var det bara bloggerskan själv kvar då, blev så nöjd över mina ögonbryn, så skönt att få mera färg och form på dom.
När jag ändå var hos Natalie så bokade jag in en ny tid för håret, så nu i början på maj så kommer det ljusa håret tillbaka igen =)
Här ä en mycket nöjd bloggerska :D



Nu ä det bara o vänta tills klockan blir nio och det ä dags för en av veckans höjdpunkter nämligen
Greys =)

Hoppas ni alla har haft en bra onsdag <3


Kommentarer
Postat av: Lotta, klädtokig småbarnsmamma!

Vilket fint halsband! =)



Nu kan du vinna smink från "The Studio" hos mig!



=)

2012-04-11 @ 18:32:43
URL: http://lillgrodanskrypin.blogg.se/
Postat av: Lizas Lantliv

Så fin du blev vännen!

Tycker du hittade en hel del fint ändå!

Jag blev kär i ditt fina vita fat som du hade pärlhalsbanden på på första bilden, är det oxå loppat?



Trevlig kväll!



Kramar Liza

2012-04-11 @ 19:46:18
URL: http://lizaslantliv.blogspot.com/
Postat av: LInda

Föreläsningen var bra men blev lite frusen i den kyliga kyrkan :)

2012-04-11 @ 22:38:29
URL: http://liilah.blogg.se/
Postat av: Ekenäsliv

Hallå där tjejen!

Va kul att du hittade ett fat från Gabriel Keramik, där har jag varit, men det är längesedan nu. Ligger ju här i mina hemtrakter:)

Pärlor - I love pearls!!!

Önskar dig en härlig helg!

Kram Anna

2012-04-14 @ 11:28:58
URL: http://www.ekenasliv.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0