Påskafton



Godkväll alla !!

Hoppas ni alla har haft en supermysig och glad påskafton tillsammans med nära o kära..
Här ä det deppigt idag, jag mår inget bra, har ont, mår illa och har legat i soffan hela dagen känns det som.
Precious fick åka själv till sin mamma och min mamma fick åka själv till vbro..
Typiskt att man ska må dåligt när man vill må bra och umgås..

Lämnar er med bilder ifrån vardagsrummet där jag försökt skapa lite påskmys iaf :D


Denna goa kudden har jag legat på, älskar boel o Jan :D




Ljusen är tända på silverbrickan som står på matssalbordet tillsammans med ett arrangemang av pärlhyacinter och påskliljor



Liksom mina favoriter, dom små lyktorna i fattigmanssilver



Hoppas på en bättre morgondag och att mina höga fat har torkat, får då ska det grejas och fejas !
<3


Kommentarer
Postat av: Helena !

Hej! Krya på dig. Gud så fin blogg du har, blev sugen på att göra massor./ Kram Helena

2012-04-08 @ 10:18:38
URL: http://hennas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0