Pelargoner



Godkväll alla ! =)

Passar på att blogga lite i pausen på Äntligen hemma.

Har inte orkat blogga på någon dag för jag har haft ont, mått illa och varit lite småfebrig.. Har även ont i ett öra så jag vet inte riktigt vad som ä vad.. men jag får ändå ringa till magtarm imorrn och informera dom om läget..

Imorrn ska jag med mamma ut på stan en sväng, försäkringskassan har även denna månaden varit snälla o godkänt min sjukpenning på fortsättningsnivå och imorgon får jag min lilla sjukpenning med betoning på lilla :/

Men men, tänkte åka till Coop och köpa årets första pelargoner, dom hade 2 för 50 kr denna veckan. Tänkte ha dom i köksfönstret, hade två rosa där ifjol och det blev så gulligt och mysigt =)

Här ä några bilder på köksfönstret ifjol





Det har ju hänt massa förändringar i fönstret på ett år, har bytt lampa, gardiner, dukar och blommor.
Men det ä ju så kul att byta och förändra.. Ofta behövs det bara något litet för att skapa en stor förändring



Denna veckan blir lugn mycket till stor del att jag inte mår något bra. Fast på torsdag ska jag o syster yster tillbaka på återbesök och göra naglarna fina, det behövs verkligen för mina riktiga naglar har växt och det börjar synas vad som ä riktiga naglar och vad som ä fake :/

Hoppas ni alla har haft en bra start på veckan :D
<3


Kommentarer
Postat av: Lizas Lantliv

Så fint med pelargoner i köksfönstret!

Jag har 2 ljusrosa i köket just nu! =)



Skickar en stor KRAM o hoppas du mår bättre snart!!



2012-04-25 @ 08:54:19
URL: http://lizaslantliv.blogspot.com/
Postat av: Spessartin

Jag älskar pelargoner, har säkert 30 olika sorter. I ett köksfönster tycker jag att pelargonerna skall vara cinnoberröda, för att lysa och verkligen framhäva sin skönhet.

2012-04-25 @ 11:46:21
URL: http://spessartin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0