Golv II

Hej alla !!
 
 

Sent igår kväll lyckades vi äntligen få det nya golvet lagt och det blev mycket finare än vad både jag och Precious trodde.. 
Det enda som fattas ä golvlisten som förhoppningvis kommer på plats imorrn och vi kan flytta tillbaka köksbordet och stolarna.. 
 
Här ä köksgolvet innan, inget fel med den mattan som var men den passade inte in med allt det nya, vita, gråa och svarta.
 
 
Här ä bilden ifrån igår, Precious ä fullt upptagen :D 
 
 
Golvet heter Prärie och är ett laminatgolv som vi köpte ifrån IKEA ! 
Är väldigt glad att jag valde just det, hade mina ögon på ett annat vitt golv men valde detta just för att såg mer laserat ut och skulle matcha dom nya bänkskivorna
 
 
Och så här fint blev det =)
Vitt, ljust, nytt och fräscht !!!!
 
 
Nu passar äntligen den svart vita mattan med dalahästarna in..Det har tagit cirka 3 år ;)
Mer bilder kommer imorrn då förhoppningsvis allt ä klart och köksbordet, stolar och mattan ä på plats.. 
 
Denna veckan som kommer nu ä jag uppbokad med nått nästan varje dag, ska till smärtis två gånger, imorrn ska jag med mamma till dietisten, provtagning, försäkringskassan, arbetsförmedlingen.. 
Hej o håå, blir väldigt skönt när det blir fredag och denna veckan ä gjord ! 
 
Hoppas ni får en bra start på veckan och att ni kommer tillbaka imorrn och få se hur köket blev nu när allt ä klart med kakel, hyllplan och nu golvet !
Lämna gärna oxå en kommentar om vad ni tycker om golvet =)
 
<3

Kommentarer
Postat av: Mia

Vad fint det blev med det nya golvet! Det kommer att bli roligt att se hur helheten blev :)

Ha en bra kväll!

2012-08-19 @ 20:31:26
URL: http://fairrytaleliving.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0