Rosa rummet

Godkväll
 

Tyvärr inga köksbilder idag heller, precious ä fortfarande inte frisk men vi hoppas på att golvlisterna kommer på plats imorrn eller på fredag.. 
Så håll ut och vi får leva med att vårat lilla vardagsrum ä helt belamrat med kökstolar... =(
 
Sist bloggade jag om trappavsatsen som ä en av mina favoritutrymmen här och idag ä det katterna favoritutrymmen som står på tur.. 
Efter omgång bland mina favoritbloggar så verkar det som att bilder som visar upp vilken typ av planlösning man har väldigt poppis och det ä ett tema som jag inte har bloggat kring.. 
Så jag gör ett försök.. och jag börjar där jag avslutade sist, i trappavsatsen och går upp.. 
 
För djurens favoritutrymme ä en stol i rosa rummet som dom slåss om att ligga i.
Och för att komma dit ä det bara att gå upp för en liten trappa =)
 
 
I den lilla hallen på övervåningen är det väldigt trångt och långsmalt.. 
Men på nått underligt vis så har vi ändå lyckats klämma in två möbler utan det känns för trångt oxh litet,
den lilla månbordet och lilla byrån
 
 
Har försökt att knyta ihop inredning i den lilla hallen med att ha ungefär samma saker på borden..
Temat har blivit vitt, rosor och pärlor.. =)
På bägge borden står fat som jag har limmat ihop av loppade glasfat, silverbricka, ljusstakar och gamla pärlhalsband.. 
På faten ligger det en kupol av vita rosor som jag blev så glad när jag hittade den på Ulrikas saker och ting.. 
 
 
Det översta bilden är ifrån månbordet och understa ä den lilla byrån !
 
 
När man har gått förbi månbordet kommer man in i rosa rummet och längst in i det lilla rummet vid fönstret, står en vit stol som jag tog med hem ifrån våran sommarstuga.. 
På stolen ligger det en stor rosa randig kudde som djuren älskar att ligga.. 
Sen att stolen är precis vid elementet gör ställen ännu bättre för dom, varmt och mjukt =)
 
 
Ett väggord budade jag hem ifrån Tradera för att göra stolen mera shabby ;)
 
 
Så, nu har ni sett halva våran övervåning, på andra sidan har vi det gröna rummet, badrum och vårat sovrum.. 
Hoppas nu bara att golvlisterna kommer på plats imorrn så köket blir färdigt nån gång..=)
Nu har jag tagit fram mina tre vita ramar så nu ska det grejas och se om jag får till det som jag hade tänkt det.. 
Imorrn blir det att gå upp tidigt och åka till smärtis, sen ska det ringas runt.. 
Ska bli väldigt skönt när det blir fredag och allt som ska göras ä gjort.. !!
Hoppas ni gillade rundturen och mera bilder hittar ni på Skokartongens facebook sida =)
Välkomna dit !
<3

Kommentarer
Postat av: Lizas Lantliv

Hej vännen!

Kul att få se lite planlösning, då blir det enklare att förstå hur det faktiskt ser ut!
Även om jag annars gillar detaljbilder oxå! =)

Så fint det blir i ert kök!
Golvet va superfint!
Hoppas gubben piggar på sig snart så ni får färdigt!

Ha det bra!

Kram Liza

2012-08-22 @ 21:35:16
URL: http://lizaslantliv.blogspot.se/
Postat av: Jennys gömma

Hej hopp! Ska bli spännande att se vad som hänt i köket ert...! Ha en skön kväll, kram Jenny

2012-08-22 @ 21:36:54
URL: http://jennysgomma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0