Rosor

Godkväll alla =)
 

Imorrn är det annelundsfesten och Precious och jag är då värdpar för den numera traditionsfyllda förfesten.. !
Det ska bli väldigt roligt, trevligt och mysigt.. Vi hoppas på en väldigt rolig kväll och fint väder.. 
 
Tråkigt bara det ä att städa innan man ska ha folk hos sej, om det blir soligt imorrn vilket vi hoppas och tror på, så ska vi sätta ut på altanen och jag känner att det riktigt kliar i fingrarna att greja och dona..
Särskilt då dukningen på bordet, har sån tur att affärerna denna veckan har special pris på rosor,. så jag har köpt ex antal tio pack.. Har sparat två paket vita rosor som jag ska göra ett arrangemang med tills imorrn..
 
Har bloggat om tidigare om hur nöjd jag ä med att mina ica butik titt som tätt rear ut massa rosor och då brukar jag passa på.. Snittblommor och rosor då särskilt är vardagslyx för mej och nu har vi två olika buketter... 
 
Den första som ä lite större och är en blandning med tre olika sorters rosa rosor står på köksbordet i min absoluta favorit.. Min vita 2 liters kanna ifrån Ib Laursen :D 
 
 
Är väldigt nöjd med dom två rosa löparna som följde med hem ifrån Ullared och dom virkad vita dukarna ä ett måste hos oss ;)
 
Känns väldigt lyxigt med en stor fyllig bukett på köksbordet i det nya köket :D 
 
 
Jag har ju en förkärlek för fattigmanssilver och vitt tillsammans, tycker det ä en ljuvlig kombination som jag aldrig tycks tröttna på eller se mej mätt på.. 
Så den andra buketten med små vita rosor står på det lilla sidebordet i vardagsrummet..
 
 
 
 
 
 
Så nu hoppas jag och ber om jag har en skaplig dag imorrn, vore en riktigt mardröm om jag ä riktigt dålig imorrn =(
Har ju köpt en sån fin glittrig paljett topp som jag tänkte ha imorrn, nej usch, jag vill inte ens tänka på vad som händer om jag vaknar imorrn och mår xtra pyton...:/
Så positivt tänkande och några xtra doser medicin hoppas jag gör susen imorrn.. 
Hoppas ni alla har en riktig mysig fredagkväll och håll tummarna nu för mej imorrn :D 
 
<3

Kommentarer
Postat av: Lotta, klädtokig småbarnsmamma!

Åh, så fina blommor! Vardagslyx =)

2012-08-11 @ 10:23:46
URL: http://www.lillgrodanskrypin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0