Stjärnor

Godkväll alla !!
 
 

Idag har det varit en riktigt spännande dag och en dag som jag verkligen har sett fram emot.. 
Jag har nämligen varit iväg hos goa Jennifer och tatuerat mej, min första =)
 
Min tanke var först att tatuera Amor Vincit Omnia i nacken i nån snirklig text men efter massa googling så ångrade jag mej. 
 
Den jag fastnade för var Rhiannas nacktatuering med massa stjärnor och den fick det bli..
Jag ville ha nått som ingen i min omgivning har och på ett ställe som jag både kan se den och inte se den..
Finns inte en chans att jag kommer ångra mej eller tröttna på den. =)
Jennifer som är så duktig ritade dit stjärnorna direkt på ryggen,
 
 
 
Det går inte riktigt att beskriva hur det känns att tatuera sej, det närmaste jag kan jämföra det med är som nån sitter och rispar huden med en knappnål.. 
Blev riktigt nöjd med skissen och hela tatueringen dock ca 90 minuter att göra.. 
 
Här ä vi kommit halvvägs =)
 
 
Jag blir ju röd och svullen av minsta lilla men det får bli att smörja sej med helosan salvan...
Visst, det gjorde ont, inte så ont att jag ville skrika och gråta men det känns. 
Jag ä dock inte så avskräckt att jag inte gör om det.. 
 
Här ä slut resultatet =)
 
 
Ni ser goa Jennifer i ena hörnet av bilder, jag är så nöjd och det blev så mycket bättre än vad jag vågade hoppas och tro på.. Jag är mer än nöjd !!
O Jennifer är så duktig och jag kan inte riktigt förstå att hon ä självlärd och är galet avundsjuk på hennes talang..=)
Precious kommer oxå att tatuera sej under hösten, så det smittar verkligen.. Jag var ju med lillasyster när hon var iväg och blev smittad.. ;)
Så Tack ännu en gång Jennifer, du anar inte vad nöjd jag är =)
 
Imorrn ska vi börja lägga golv i köket, kanske en tur till erikshjälpen och åka till mormor och visa mina nya stjärnor =)
Hoppas ni alla får en mysig lördagkväll 
<3

Kommentarer
Postat av: Vicki

Skitsnyggt!!

Postat av: Carro

Hej gumman!
Som vanligt när det gäller dej, snyggt, smakfullt och annorlunda. Jättefint och jag ä galet avundsjuk
Skickar massa kramar ifrån en regnigt Jämtland <

2012-08-18 @ 22:28:30
Postat av: Spessartin

Fin tatuering och det var en jäkla tur att du ångrade dig och det blev stjärnor istället. För jösses vad de där orden är uttjatade... betyder de något alls längre, eller är de bara en trend? Man börjar ju undra... men stjärnorna, det var originellt och snyggt!

2012-08-18 @ 23:23:01
URL: http://spessartin.blogg.se
Postat av: evelina

Oj du är modig :) Men fint blev det!

2012-08-23 @ 21:40:42
URL: http://blandblommorochrutor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0