Födelsedag

Hej på er !!!
Ja, vilken födelsedag det var igår, precious var fortsatt sjuk, jag var hängig och Herr Alfie välte platttvn så skärmen sprack !!!!
Så det vara bara att lasta in tvn i bilen och åka till Elgiganten i Karlstad för att lämna in den.. Som tur var så gällde fortfarande den extra försäkringen som vi tog när vi köpte den.
Vi var så säkra att vi skulle få en ny tv med hem att jag sa till lillasyster yster att hon inte kunde följa med för vi skulle behöva fälla säten så tv skulle få plats.
Men långa näsor fick vi, det blev ingen tv med hem.. Det var en väldigt röra detta med tv, den skulle lämnas in på elgiganten sen skulle vi ringa och göra en skadeanmälan och dom skulle i sin tur bedöma om tv skulle lagas eller om vi skulle få en ny, när dom gjort sin bedömning så skulle dom ringa tillbaka till elgiganten i karlstad och säga deras beslut.. o elgiganten i karlstad kommer skicka ett sms till precious och säga vad som blir.. Vilken mess, men vi kommer att få en ny tv, nu ska en bara väljas ut som är lika i värde och det har dom 3-7 dagar på sej o sen ska tv leveras...
Gode tider, så nu sitter vi här framför den gamla tjocktvn som var den första som vi köpte tillsammans för 10 år sen.. vilken skillnad på tv, inte särskilt shabby är det, inte för att tv är särskilt shabby.. ;)
På vägen hem så stannade vi vid Interiörboden och jag fick välja ut något som jag ville ha födelsedagspresent, gulliga precious..
Jag valde ett vitt slitet runt ljuvlig ljushus som jag har letat efter så länge och en liten mini fågelbur, liknar lite ett ägg.. tror det kommer bli väldigt gulligt till påsk.. att göra som ett bo inuti ägget..
Och jag fick min medicinlåda av mamma =)  Så jag ä väldigt nöjd med mina födelsedagspresenter
åh, vad jag är glad i mitt ljushus !!!!
Måste åka tillbaka till Interiörboden när jag har bättre med tid och pengar, o bättre sällskap än Precious =)
Det var så mycket fint och mysigt, själva butiken var i ett hus och jag bara gapade när jag öppnade dörren.. Kunde lätt att gått där hela dagen, så alla shabbyianer, Interiörboden i Grums är ett måste !!!
KRAMAR i massor !!!

Kommentarer
Postat av: Stina

Haha... Nää, TV är INTE shabby.:-D Du är för rolig alltså.

Fina saker du visar.:-) Kram Stina

2012-02-08 @ 20:19:15
URL: http://hemmapalandet.blogspot.com
Postat av: anna

Hej!

Här händer det grejer märker jag, nytapetserat kök är verkligen inte fyskam!!

Jag håller med dig om tvn, när vi gjorde om i vardagsrummet ville jag ha tvn inbyggd i ett skåp....det tyckte inte man man som tyckte tvn var snygg....åååååååå.

Så nu har vi en tv som hänger på väggen.....

Kram Anna

2012-02-09 @ 07:31:01
URL: http://annashusidingtuna.blogspot.com
Postat av: Sandra

Japp, auktionen i Edsvalla! Tycker den är himla bra! :)

2012-02-09 @ 12:44:03
URL: http://shabbychicme.blogg.se/
Postat av: Lizas Lantliv

Grattis i efterskott!!!

Vilka fina presenter du fick!

Åh så tråkigt med tv:n... men vilken tur att ni hade försäkring på den!



Ha det fint!



Kramar Liza

2012-02-09 @ 14:50:40
URL: http://lizaslantliv.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0