Fönster

Hej !!!
Passade på att svänga in på IKEA igår när vi lämnade in tvn och nu äntligen hade dom dessa krukorna. Har tittat på dom flera gånger jag har varit där men dom har inte haft dom i mellan storleken. Men nu fanns dom och det blev ju så bra i köksfönstret..
Blev väldigt sugen på att köpa ampell versionen, men vet inte vart jag ska ha den.. Den stora Herrgården är mer o mer lockande dag för dag.. ;)
Ser ni den långa blompinnen ? Den fick jag av mamma i födelsdagspresent =)
Idag fick vi en tv oxå, Precious och jag fick kasta oss i väg till Karlstad och hämta den.. Så nu är han nöjd =)
Han har varit väldigt uttråkad och rastlös det dygnet som han har varit utan sin tvspels tv.. Den fick ju flytta upp i vardagsrummet när den stora gick sönder..
Så uttråkad har han varit så han målade det lilla fönstret som jag tänkte ha i köket..
Så nu hänger det här och är helt ljuvligt !!!!
Har inte riktigt bestämt mej för om jag ska ha nått i den, hönsnät, nån bokstav eller några plåttavlor..
Tror det för hänga där en stund så får jag fundera lite ;)
Imorrn hoppas jag på en mysig dag !!!!! Ska kanske iväg till Esters med Ylva om allt ä bra imorrn =)
Trevlig kväll på er <3
KRAMAR

Kommentarer
Postat av: 4-barnsmorsan från himmelohelvete

Så myyyyyysigt=)

De krukorna har jag kollat på också=)



Hoppas allt är bra



kram

2012-02-09 @ 20:43:00
URL: http://www.himmelohelvete.com
Postat av: Mia

Dom är så fina dom där krukorna, jag har ett helt gäng =)

Kram Mia

2012-02-09 @ 21:08:36
URL: http://linnebo.blogspot.com
Postat av: Anonym

Du har gjort så fint!! Det gör kanske inte så mycket om TV,n är paj ibland.

Hoppas du kommer iväg till Esters så det blir lite info sen..

kram Kerstin

2012-02-09 @ 21:54:47
Postat av: Maria på inredningsvis.se

Mysiga fönster där..like:)Love Maria på inredningsvis

2012-02-10 @ 14:23:52
URL: http://inredningsvis.se
Postat av: hobbykallaren

Stort grattis i efterskott. Va fint ni fått i köket. Ha en trevlig helg.

Kramar från oss.

2012-02-10 @ 17:52:00
URL: http://hobbykallaren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0