Köket III

Godkväll !!
Brrr, va kallt det är, just nu har vi 17,6 minus ute och 19,6 plus inne..
Fyy och just av denna anledning har vi inte gjort något alls, precis ingenting.. Bara plockat lite i köket, kollat på skidskytte och när vi väl var ute för att handla va det bara ledsamt.
Var på ju på jakt efter handtag till köket och trodde att i denna butiken har dom billiga handtag..
Men icke, bara massa fula i fura.. och jag som saknar tålamod blev väldigt besviken.
Hade jag fått välja så hade köket haft nya handtag redan i veckan ;)
Fast nått litet har jag faktiskt grejat med, igår kväll när de mesta sakerna var på plats så var det en sak som verkligen stod ut, nått som jag innan inte hade märkt av..
Precis bredvid ugnen så har vi en liten hylla som oftast brukar vara fyllt i saker som inte riktigt hör hemma någon annanstans, som pennor, servetter, handkräm, lim, kokböcker m.m och det är ju så fult.. Titta här bara !!
Detta måste ju döljas och det NU och det enda som jag hade att dölja med var den gardinen från IKEA som ser ut som ett myggnät, vet inte riktigt vad den heter.
Efter lite spikande och klippande var den uppe och det blev så mycket bättre än innan =)
Ser nästan lite ut som en brudslöja, men nu är allt döljt och gömt.. funderar på att göra samma sak i vitrinskåpet, har en längd till av myggnätet ;)
Nu ikväll väntar det melodifestivalen, film, chips och dipp !!
KRAMAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0