köket

Hej !!
Ännu en dag i kaoset men nu börjar vi se ljus i tunneln, Precious har varit så duktigt och tapetserat hela köket under eftermiddagen och nu under kvällen. Vårat kök är ju inte så stort och för ett proffs som han gick det hela på ett kick... Tråkigt nog för otåliga mej måste tapeterna torka innan vi kan sätta upp saker på väggarna..
Men jag kan visa er hur det blev ändå =)
Här ä innan, tyckte verkligen om dessa aprikosa tapeterna när vi flyttade in.. men nu några år efter är dom verkliga vedervärdiga och jag är så glad att vi slipper se dessa igen
Dom nya tapeterna är väldigt lika dom som vi har i hallen bredvid, nästan samma lagerkransar men dom i hallen är mera beiga och dom i köket har lagerkransar som även syns i olika ljus.
Är så nöjd, han är duktig min Precious <3
Så imorrn blir det för mej att stryka den vita hissgardinen som har tagit semester nu under jultiden och dom vita spetsgardinerna som släpper in massa ljus nu !!!
Hoppas jag kan visa bilder från det nya köket imorrn
Massa kramar

Kommentarer
Postat av: Lizas Lantliv

Oj så fint det blev!!

Gör så mycket med nya tapeter!

Så bra att ha ett proffs till man! =)



Trevlig kväll!



Kramar Liza

2012-02-02 @ 20:10:05
URL: http://lizaslantliv.blogspot.com/
Postat av: Valentine

Vilken karl! Blev jättefint Anna lilla! :) Kul att se att du bloggar igen. Kram

2012-02-02 @ 20:45:04
Postat av: Mia

Åh va fint det ser ut, ska bli spännande att se mer =)

Kram MIa

2012-02-02 @ 21:17:11
URL: http://linnebo.blogspot.com
Postat av: Sandra

Åh det blev ju mycket bättre, jättefint! :)



Jag ska få leva med gul/orangea tapeter med knallorange bård i vardagsrummet i huset.. kommer spy varje gång jag ser den.. typ haha :P

2012-02-02 @ 21:21:48
URL: http://shabbychicme.blogg.se/
Postat av: Meekatt

Superfint!!

2012-02-02 @ 23:57:29
URL: http://www.meekatt.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0