Olivträd

Hej !!!!
Under helgen var jag inne och läste på en av mina favoritbloggar Loppisliv och hon skrev om sitt olivträd som hon hade lyckats övervintra.
Ni som har varit med här ett tag vet om mitt blomhandikapp och det är på grund av detta handikappet som jag inte har vågat mej på ett olivträd.
Men jag har faktiskt ett ändå, det är i plast och kommer ifrån IKEA ;)
Det står i trappan med några andra saker som jag försökt arrangera så det ska se någorlunda ut.
Här i den lilla Skokartongen gäller det att ta vara på all plats som finns. Det kan vara trappan, trappavsatsen, fönster, bord m.m.
Det senaste tillskottet i trappan är en glasvas med ett stort vitt blockljus som lyser upp lite och gör att det blir mera mysigt tycker jag.
Våran hall är inte den största och allt som får den att känna luftig och större anamar jag :D
Den hemmagjorda mobilen hjälper oxå till att lysa upp
Min favoritsak i trappan är zinkhinken med spetsbandet som nu får fungera som ljusbehållare !
Får att få upp hinken litegrann så står den på gamla nummer av Jeanne'Darc. Dom vita hjärtan fick jag av Ylva i bröllopspresent och dom låg framför oss på honörsbordet på Bröllopsfesten..
Så det är väldiga speciella =)

Har ni några speciella platser i erat hem som ni tycker xtra mycket om ??
Imorrn ska jag till Smärtis igen, prata med smärtsyrran först och sen till psykologen. Ska bli intressant och se vad dom säger och jag säger framförallt..
Hoppas ni alla har haft en bra start på veckan och imorrn är det ju alla hjärtans dag !!! ;)
KRAMAR

Kommentarer
Postat av: Lizas Lantliv

Så fint i din trapp!

Men jag skulle inte kunna ha pynt i vår, min R hade rivit ner alltihop!! ;)



Hoppas det går bra imån!



Kramar Liza

2012-02-13 @ 21:18:27
URL: http://lizaslantliv.blogspot.com/
Postat av: Meekatt

Åh vad mysigt!!

2012-02-13 @ 23:12:09
URL: http://www.meekatt.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0