Rosor

Hej !!!!
Jippie, äntligen kan jag se mitt matsalsbord igen =)
Det har under veckan varit fullt med saker på det bordet, grejer ifrån köket, tapeter, tyg och massa andra saker.. Känns väldigt skönt när man kan se att bordet är vitt och det ligger en duk på det =)
Min ica butik hade idag massa rosbuketter till halva priset och jag kunde inte motstå dom.. Tidigare när jag köpt lite halvslokna rosor så har jag klippt av dom och satt dom i olika små glas och vaser.. Men kände inte det nu..
Nej, det fick bli nått annat.. Så ner i källarn och hämta en djupare skål, ner med blött oasis och sen packa med rosor..
Blev faktiskt väldigt nöjd, roligt med nått annat !!!
Passar dessutom väldigt bra med nått extra på bordet för imorrn kommer min kusin o hennes familj, mormor  o mina syskon på födeldagsfika =)
Det blev inget Esters besök för mej idag heller =( Vaknade igår natt med ont, illamående och kräkningar. Så jag orkade aldrig iväg och är väldigt ledsen för det.. Hade sett fram emot besök men ännu mer att träffa Ylva.. Var så länge sen jag såg henne.. men vi får försöka planera in ett besök längre fram istället..
Nu ska ja hjälpa precious skruva i flera nya handtag !!!
Så jag passar på att önska er alla en mysig fredagkväll
KRAMAR

Kommentarer
Postat av: Vi tar nya tag,Anna!

2012-02-11 @ 09:43:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0