Sol

Hej !!!
Här ä det så soligt idag, det droppar ifrån taket och det står 5 plus på termometern =)
Det är så ljust nu i vårt vardagsrum att det knappt går att ta kort :D
Det ä inte jag bara som behöver sol och ljus utan även hjärtan på tråd behöver ljus och värme efter mörk och dyster vinter
Hjärtan på tråd är denna enda blomman som jag har lyckats med. Resten lever i cirka 1 månad och sen dör, så tråkigt.. Det är tur att det finns riktigt fina växter i plast och jag har murgrönor i dom stura urnorna och rikiga hjärtan i dom små
Hade oxå velat gå ut och få lite sol på näsan men tyvärr ä detta en dag som jag oxså får sitta i telefon. Fast denna gång ä olika personal från smärtenheten som ringer.
På fredag ska jag börja på en smärthanteringskurs, det kommer pågår i 6 veckor och det är två eftermiddagar i veckan. Där får man lära sej olika tekniker för att lära sej att hantera och acceptera smärtan.
Ska bli väldigt intressant och se hur detta går. !
Fick idag äntligen grejerna jag buade in på Tradera, så nu är bara Precious som ska lägga på ett lager färg sen är tvdoslåda klar !
Hoppas att jag hinner lägga upp bilder på den ikväll =)
Förresten, ä det någon som har tips på vart man kan hitta griffeltavelfärg?
Våran färgaffär hade det inte :/
Nu ringer det i telefonen igen :/
Ha de bäst alla <3

Kommentarer
Postat av: evelina

Du har ett väldigt mysigt hem!

2012-02-21 @ 17:15:50
URL: http://blandblommorochrutor.blogg.se/
Postat av: Jennie

Panduro har, har ni inget i närheten så kan man beställa på internet? :)

2012-02-21 @ 20:17:37
URL: http://mittlivsomjennie.blogg.se/
Postat av: stina

Hej! Jag köpte griffelfärg på biltema i helgen. 109 kr för 300ml :)

2012-02-21 @ 21:23:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0