Tulpaner

Hej alla !!!
Är tvungen och visa er dom helt ljuvliga tulpanerna som jag hittade igår, dom ä en blandning mellan rosa och lime. Så fina och blommor hör verkligen till vardagslyx tycker jag =)
Dom börjar så mycket vårigt nu i affärerna, pärlhyacinter, påskliljor och tulpaner i kruka !
Har inte sett såna förrut och var ju tvungen att ha en, har ingen aning om vad det är för färg dock.
Dom blev ett bra tillskott till den stora krukan på matsalsbordet där får dom samsa med vita och blåa pärlhyacinter och någon hjärta på tråd liknade växt.
'Tråkigt nog blev bilderna så mörka :/  Det är inte alls lika ljust och soligt idag som igår.
Har samlat alla lökväxter som jag har haft och kommer att få, ska plantera ut bara det blir lite varmare.
Mår inget bra idag, har haft ont inatt och det håller in än.
Hoppas det ger sej fort, ska till smärtis imorrn och fredag och då måste jag må någorlunda bra.
Så värmefilten och avslagen cola får det bli idag....

Kommentarer
Postat av: Lizas Lantliv

Åh vilka fina!

Helt ljuvlig färg på dom!

Så härligt med blommor nu!

Vilket fint skåp du visade här nedan, lådan blev jättebra tycker jag!



Ha en bra dag!



Kramar Liza

2012-02-22 @ 14:20:37
URL: http://lizaslantliv.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0