Tvdoslåda

Godkväll
Bloggade för inte så längesen om våran tv inte är precis shabby och det gäller ju all teknin om du frågar mej..
Jag drömmer ju om det där
Ett tvskåp, där all ful teknin kan gömmas undan
( Bilden kommer ifrån google bildsök )
I väntan på drömmen så har jag ordnat det på mitt lilla vis, på ett sätt som passar våran lilla Skokartong ;)
Så här ser det ut  oftast på vårat vardagsrum , en mysig bricka men sen en massa fula tvdosor, inte särskilt roligt inte :/
Så iväntan på mitt tvskåp så har jag gjort en tvdoslåda =)
Hittade en helt vanlig trälåda på loppis för 5 kr, tror att det egentligen är en sån förvaringslåda för vin.
Men efter några lager med vit färg, en möbeltext och några fastklistrade stenar så är det numera min tvdoslåda och resultatet är en mycket nöjd bloggerska och mera ordning =)
Ibland krävs det inte mycket  ;)
Vad tycker ni om min tvdoslåda ? :)
Om jag får gissa så kommer det nog inte bara vara tvdoslådor som kommer ligga där tillslut ;P
Flera saker har gjort mej xtra glad idag ,fick  äntligen fått tag i griffeltavel färg och idag har jag försökt såga delar som jag tänkte måla. Det gick sådär så Precious fick allt hjälpa mej till slut. Så imorrn hoppas jag kunna måla, tydligen måste man måla mera lager av den färgen.
åh, tror det kommer bli så bra!!!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Vilken smart idé!

2012-02-21 @ 20:51:03
URL: http://liilah.blogg.se/
Postat av: Nettan

Vilken kul OCH prisvärd ide!!! Jättefin blev den!

Finns ju massor av "bokgömmor" att köpa men dom kostar ju ofta nån hundring, detta var minst lika bra!



Kram Nettan

2012-02-21 @ 21:41:52
Postat av: Jennie

Jättefin, himla smart idè!

2012-02-21 @ 21:46:33
URL: http://mittlivsomjennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0