Fredag

Godkväll
Efter ett mycket omtumlade vecka så sitter jag här igen och är så trött både i kropp och själ.
Så mycket har hänt och inget, allt på en gång..
Varför ta lite i taget, lika bra med allt på en gång...
Vill inte berätta allt för allt rör inte mej och det är med mycket tänkande fram och tillbaka som jag har valt att inte berätta det som rör mej..
Visst jag beklagar mej mycket i bloggen men för mej har bloggen alltid varit en ljus och positiv plats och erfarenheter.. o bloggar jag om vad som hände i tisdags så förändras allt och det vill jag inte.
Kanske det kommer fram lite längre men inte nu.. !
Men nu till nått roligare ! =)
Köpte ju en pärlhyacint i förgår och jag har förgäves försökt leta efter lämplig kruka men inget passar.. Så imorrn om allt är bra så får det bli ett besök på erikshjälpen bl.a i jakt på den lämpliga krukan som inte behöver se ut och vara en kruka.. Helst skulle jag vilja hitta någon fin vas, glasskål eller liknade.
Jag hoppas på tur imorrn !!!
Så här hade jag pärlhyacinterna ifjol =)
och i köksfönstret
eller i den stora vitmålade urnan
Förresten, hoppas ingen har haft otur idag på fredagen den 13 !!!!
Nu väntar en nybäddad säng och nya numret av Drömhem och trädgård för mej
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0