Kakfat

Godkväll !!!
Har haft en väldigt fullspäckad dag så huvudet känns tungt av all information som jag har fått idag både på jobbet och på smärtenheten. Ska börja trappa ner de smärtlindrade plåstret nu och innerst inne vill jag egentligen inte detta men jag vet att jag måste.. Det är ett måste för atta kunna orka komma tillbaka till mej själv och jobbet.
Blev faktiskt ledsen när jag gick ifrån jobbet, det var jättekul och se alla arbetskamrater igen men jag kände att detta inte är min arbetsplats längre.. Har varit ifrån jobbet så länge nu..
Jag är så uppe i all det onda nu att den vardagen som var förrut inklusive jobbet känns väldigt främmande och långt borta.  Men jag vill tillbaka till detta och jag ska försöka och kämpa allt vad jag har för att det ska bli så oxså !
Fick en förfrågan ifrån Sandra som jag upptäckte har fyndat samma kakfat som jag och självklart så visar jag hur jag har gjort med mitt..
Det står på byrån i hallen så det ä det bland de första som syns när man kommer till oss här i Skokartongen
Kakfatet har jag fyllt med gamla kakformar som nu är har blivit värmeljushållare och ett gammatl trasigt pärlhalsband
Självklart är det en vitt virkad duk under kakfatet !
Älskar levande ljus i alla färger, former och storlekar !
Hoppas ni alla har haft en mysig start på veckan !!
KRAMAR i massor !! <3

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh vad fint! Nu fick jag lite inspiration.. jag fyndade liksom kakfatet utan att ens tänka på vad jag ska ha det till .. Jag äter liksom inte kakor så görofta, haha! :P

2012-01-30 @ 19:27:40
URL: http://shabbychicme.blogg.se/
Postat av: Mia

Hej. Och tusen tack, va gullig du är!

Va roligt att du lämnade ett spår så jag hittade in till dig. Jag kommer absolut följa dig med, så fint du har det!

Ska kika lite mer hos dig nu =)

Önskar dig en fin kväll.

Kram Mia

2012-01-30 @ 19:57:35
URL: http://linnebo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0