Krokus

Hej !!
Har äntligen landat i soffan efter en fullspäckad dag full med shopping och skratt tillsammans med Familjen Sköld/Petterson, jag och Precious..
Det blev inte så väldans mycket shopping för min del, två tröjor bara.. en prickig och en randig.. är ju helt galen i randigt.. Väldigt tur för mej att dom både är moderna nu till våren.. =)
Appropå våren så är jag oxså blivit helt stöllig i olika lökväxter, är det inte pärlhyacinter så ä det vita krokus som jag köpte två stycken små idag på IKEA !
Fick leta länge och väl innan jag nöjde mej med karotten, vit dekorsten och lite spets..
Varenda ben i mej läängtar efter våren, ljus och värme.. !!  Det är nog därför som nästan hela Skokartongen känns fylld i dessa små arrangemangen
Påskliljor hade dom oxå men det kändes lite väl tidigt men krokusarna ä inte illa dom heller
Dom hade oxså nedsatt pris på ett tyg som jag har gått och tittat på länge och nu idag slog jag till. Tror det hette emmelien, nått sånt..
Så hoppas jag andan faller in så jag kan sy nya kuddfodral =)
Imorrn ä dags för Alvas dop och det är några små saker som grejas innan morgondagen.. efter det blir det sedvanligt lördagsmys :D
KRAMAR

Kommentarer
Postat av: Anette borg

Heeej Min vän!!!! Förlåt men jag har inte läst på min blogg på ett tag:( men du jag tycker du är fin i båda men jag hade valt koftan;) du är jättefin i den!!! Och du vilket fint tyg!!! Det tyget har jag klätt min fotölj med!! Super snyggt till kuddar:) också!!!

Lycka till med allt i morgon<3

kramkram<3nettan

2012-01-28 @ 22:52:49
URL: http://Dagdrommarivitt.blogspot.se
Postat av: Regina

Var igår och inhandlade lite tulpaner och vita pärlhyacinter, längtan efter våren är stor nu...skönt att märka att ljuset återvänder så smått=)



Hoppas att dopet var fint idag. Ha en skön söndagskväll och en fin start på veckan!

Kram,

Regina

2012-01-29 @ 18:30:26
URL: http://vitthusmedsvartaknutar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0