Lördag

Hej !
Efter en ganska jobbig natt så kände jag imorse att jag måste göra nått bara för mej, som får mej att må bra.
Så det blev ett besök på erikshjälpen, röda korsets secondhand affär och Ediths. =)
Hittade tyvärr ingen lämplig kruka för min pärlhyacint så den jakten får fortsätta.
Ediths är ju min favoritaffär som tyvärr ska upphöra nu efter våren, jättetråkigt, så Jessica har utförsäljning nu i butiken, 50-70 %. Trots att det är mitt i månaden och januari är en väldigt lång månad så var jag tvungen att köpa några saker i fattigmanssilver såklart, 3 ljusstakar och en liten mindre vas.
Förra året fyndade jag två vita ljusstakar för 5 kr ( !!!! ) och det blev väldigt fint tillsammans med dom nya ljusstakarna.
Självklart får dom stå på en stor rund silverbricka med en vit virkad duk på.. Det ä ju litegranna av Skokartongens signum ;)
Dom vita pärlorna som kommer ifrån Esters som har prytt hyacinterna fick pryda denna bricka istället
Det har varit mycket vitt och fattigmanssilver här nu på kort tid och det är ju ingen underdrift att detta har blivit nya dille :D
Nu ska jag surfa runt och besöka massa mysiga bloggar i blogglandia och förresten,
Ni har väll inte missat att Skokartongen har en egen facebook sida där är ni hjärtligt välkommna, bara att GILLA
Då¨blir jag så glad !!!
KRAMAR

Kommentarer
Postat av: Anette Borg

Hej vännen.) bra att du gör något för dig själv<3

du har lite värme att hämta hos mig:)

Kramkram<3nettan

2012-01-14 @ 20:55:39
URL: http://www.dagdrömmarivitt.blogspot.com
Postat av: Vita Hemligheter

Vilka underbara ljusstakar, fattigmanssilver är verkligen fint:)Sköt om dig!

Kram Emma

2012-01-14 @ 22:43:38
URL: http://vitahemligheter.blogspot.com/
Postat av: Sandra

Jag var på Ediths och var nära att köpa ljusstakarna, men ställde tillbaks dom :S Vill så gärna ha dom, men tyckte dom var dyra fastän det var rea.. men lite annat kom jag hem med! :)

2012-01-22 @ 19:14:27
URL: http://shabbychicme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0