Pirrigt

Hej alla !!!
Sitter här tillsammans med lillasyster och kollar på tv och försöker att inte tänka på imorrn..
Imorrn ska jag och precious iväg till smärtenheten och höra vad dom har för planer.. eller vad dom kan erbjuda mej i form av smärtlindring..
Det kanske blir samtalsterapi, TENS, andra mediciner, massage eller jaa.. vad som helst egentligen..
Därför känns det xtra pirrigt för jag har ingen aning om vad dom kommer att säga..
Säkert att jag ska börja trappa ner morfinplåstren, både bra och dåligt tycker..
Att trappa ner dom betyder ett steg närmare att komma tillbaka och jobba men samtidigt vet jag inte hur jag kommer att orka om jag får ont i längre perioder igen..
Ja, det är väll bara att vänta och se, tur att mötet är tidigt imorrn..
Så håll tummarna för mej imorrn och jag ska försöka hoppas på det bästa !!!!
Imorrn är det oxså Felicas födelsedag, min äldsta guddotter fyller 5 år, det är ju inte klokt att hon blivit så stor redan..
Så grattis i förskott Gumman !!!
KRAMAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0