OS

Godkväll!!
 

Här har regnet öst ner idag och det fortsätter ösa ner, det enda som saknas ä den utlovade åskan ! 
Är dock inte lessen över vädret för min dag har utvecklats sej till skitdag och då ä soffan helt underbar och slö tittade på OS ännu bättre =)
Men ä det bara jag som ä så besviken på invigningen och bristen på stjärnglans och glamour när OS elden skulle tändas !!!
 
 
En annan goding oxå verkar uppskatta tvn ä Baggi som i torsdagskväll när vi låg o tittade på tv och ett program om fåglar i London kom på mellan zappingarna.. 
Han blev helt fascinerad och jamade det högsta när vi bytte kanal.. 
Lyckades få han på bild =)
 
 
Imorrn hoppas jag att jag mår bättre så vi kan åka på Samlarmässa =)
<3

Kommentarer
Postat av: Jennys gömma

Hej! Jag var så trött så jag orkade faktiskt inte titta färdigt på OS-invigningen igår kväll. Det var lite väl långdraget tyckte jag! Låter kul med samlarmässa, hoppas du kommer iväg! kram Jenny

2012-07-28 @ 21:15:47
URL: http://jennysgomma.blogspot.com
Postat av: Om Ett Hus

Vad tråkigt att ni haft så dåligt väder. :( Vi har haft helt underbart i går och i dag. Men tur att du kan trösta dig med OS! :)

Kram

2012-07-30 @ 18:00:18
URL: http://ometthus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0