Emmas makeup

Godkväll !
 
Idag har jag och lillasyster varit hos gulliga Emma som har Emmas Makeup i Åmål och unnat oss en riktig dos med vardagslyx =)
Jag behövde göra fyra nya naglar som gick av efter min städrunda i förra veckan och när vi ändå var där så passade vi på att plocka och färga ögonbrynen och färga ögonfransarna..
Och jag är så nöjd, nu har jag inte världens längsta ögonfransar precis men det lilla jag har blev svarta och nu till sommaren känns det väldigt bra att slippa måla dom =)
 
Så här fint ser det ut hos Emma !
 
Här ä ena skyltfönstret !
 
 
och inne i butiken
 
 
 
Först på tur stod naglarna, jag gjorde fyra nya o lillasyster passade på att göra om en av sina som hon oxå hade brutit av..
 
 
Att noppa ögonbrynen ä en av dom värsta sakerna som jag vet men det gick riktigt bra idag och dom blev riktigt fina...
Här sitter bloggerskan själv som en fin fru o väntar till att färgen ska bli färdig, inte världens mest smickrande bild kanske men den bjuder jag på ;)
 
 
Imorrn ska jag tillbaka igen för jag lyckades slå i handen i bildörren och slog av lillfingernageln.
Så typiskt =)
På kvällen sen blir det mammamys för då ska mamma o ja ev ut och äta middag =)
 

Kommentarer
Postat av: Jennys gömma

Härligt att bli ompysslad! Det behöver man ibland. Ha det så gott, kram Jenny

2012-06-28 @ 22:10:28
URL: http://jennysgomma.blogspot.com
Postat av: Spessartin

Märkligt att du gör sönder dina naglar så lätt... alltså - de skall sitta bättre. Tycker du skall prata med henne som fixar naglarna, om det verkligen inte skall vara bättre kvalitet?

Mina naglar, som är gelénaglar (förstärkning på egna nageln), har aldrig fallit av, trots att jag är väldigt hårdhänt.
Jag gör om dem var fjärde vecka förvisso, men ändå, jag tycker ändå det låter skumt att dina naglarn går sönder för att du städar...

Svar: Hej !Lätt vet jag inte om jag kunde kalla det =( Jag drog i handen i sänggaveln när jag bäddade så en topp gick av och så blev det sprickor i dom tre andra och då passade jag på att göra om dom när jag ändå var på salongen.. =) Hon gör om skadade naglar gratis när man ändå ä på salongen och gör andra saker, så det va tur i oturen ;) Hoppas du får en mysig fredag ! Kram
Anna

2012-06-28 @ 22:38:49
URL: http://spessartin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0