Nystädat

 
Godkväll alla !!!
 
Va underbart det var att få sätta sej i soffan, har härjat runt hela dagen..
Har mått ganska bra idag och då vill jag passa på att greja och dona så mycket som möjligt..
Skokartongen var i behov av en rejäl städning och det har jag gjort idag..
Hela undervåninge ä nu nystädad och övervåningen tänker jag ta imorrn =)
 
Men det ä en härlig känsla när köket är nystädat och rent, hela husen känns renare konstigt nu..
 
 
På köksbordet står min kärlek, den stora vita kanna från ib laursen.. och den var fylld med Moster Ingalills pioner men dom såg lite ledsna ut så när jag var ute med mammas hundar så passade jag på att plocka olika rosa blommor..
Självklart står kanna på en vit virkad duk och kannan har jag " pimpat " med ett liten skylt, en gammal klädnypa och en lite änglavinge..
Ljuvligt !!!!
 
 
Jag gillar verkligen blommor och göra arrangemang. Trots mitt blomhandikapp, önskar verkligen att jag hade grönare fingrar..:/
Är väldigt mallig över att min murgröna i köksfönstret lever än, helt otroligt :D
 
 
Bredvid murgröna står två rosa pelagoner, ett måste i lantligt kök tycker jag =)
 
 
Har även lyckats med ytterligare murgröna som står på matsalsbordet i vit pokal som jag hittade hos Vassviken =)
 
 
Den lilla buren fyndade jag hos Esters och dom små änglarna ä ett loppisfynd som från början var bruna.. :/
Tänk va lite vit färg kan göra !!!
 
 
Längst ut på matsalsbordet står oxå ett loppisfynd, två små ljuslyktor som från början skulle sitta i en ljuskrona..
Dom fyndade jag för ynka 2 kr :D
 
 
Nu ska jag tända massa ljus, ta fram chips och dip och bara mysa !!!
imorrn blir det en runda i Blogglandia och fylla på med massa inspiration
Lämna gärna kommentar efter dej och tyck till om vårat lilla kök och matsalsbord :D
<3

Kommentarer
Postat av: Nellie - obotligt homosexuell

Vilket mysigt kök ni har :) Önskar jag kunde få ordning på mitt!

2012-06-23 @ 21:54:01
URL: http://obotlig.blogg.se
Postat av: Ekenäsliv

Låter son ni hade en mysig kväll igår:)) Så fint du gjort det!
Och du, såååå fina ni var på bröllopsbilderna, vilket magiskt ögonblick va??=)
Sov så gott!
Kram Anna

2012-06-23 @ 23:24:58
URL: http://www.ekenasliv.se
Postat av: Om Ett Hus

Vad fint ni har det! :)

2012-06-24 @ 00:48:37
URL: http://ometthus.blogg.se
Postat av: Loppisliv

Hejsan Anna! Jättesöt sommarbukett i rosa toner :-) Och så himla vackert bröllopskort på er i tidigare inlägg!! Vilket minne, sommarbröllop är så mysiga!!
Ha nu en fin söndag!
Kraaam Paula

2012-06-24 @ 10:51:37
URL: http://loppisliv.blogpot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0