Pioner



Godkväll alla !!!

Tack för alla goa kommenterar om insynskydden, tyvärr vräker regnet ner idag och för hoppas att solen kommer fram imorrn så vi får använda dom =)

Det va väldigt intensivt o jobbigt besök idag hos smärtis. Särskilt jobbigt blev det när jag träffade min psykolog Li som tyckte att jag verkade deppig/nedstämd och nu ä det upp till mej att ta mej själv i kragen och tvinga mej att göra saker m.m... Vill inte gå tillbaka till den deppiga perioden som jag upplevde i höstas..
Samtidigt ä det väldigt svårt när jag har så ont och är så trött.. Men innerst inne vet jag att jag måste !

Vi prade mycket oxå om min o Precious relation och hon rekommenderade att vi skulle vara ifrån varandra några dagar, så vi båda får andrum och chansen att längta och sakna varann..
Det ligger mycket i det faktiskt, att jag ä sjuk ä minst lika jobbigt för han som för mej..
Hon tyckte oxå att vi båda behövde miljöombyte och komma hemifrån och bara umgås han och jag.. utan massa krav och måsten..
Så det blev mycket att fundera på och ta tag i...

Blev extra glad när jag kom hem och såg att pionerna som jag plockade i förra veckan hos moster Ingalill har börjat blomma.. Pioner ä en av mina absoluta favoritblommor..
Har dom både ute på altanen och på köksbordet och dom ä ju såå underbara



Den vita kannan ä en loppisfynd som jag försökt " pimpa " till med en litet vitt trähjärta runt sej. =)



På köksbordet står den större vita kannan med mera ljuvliga rosa pioner i !!!! :D
Den har oxå en liten träskylt på sej..
Tycker det ä viktigt och kul att göra om saker så det passar sina egna stil mer.
Små saker kan göra så stor skillnad :)



Vi planterade två pion plantor på våran lilla plätt ifjol och i år har det kommit upp en knopp och det ska bli så spännande och se vilken färg pionen har.. Hoppas på rosa ;) !!!

Gick förbi sjukhusbiblioteket idag när jag ändå var på CSK och lånade två böcker, Mia Skäringers Ave Maria och stor tjock bok med 100 olika utomhusprojekt.. Så kul, hoppas jag hittar något lätt och roligt ute projekt att sätta tänderna i =)
Hoppas ni alla har haft en bra start på veckan :D
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0