Student



Godkväll alla !!!

Då var det fredag igen och slutet på Lillasysters studentvecka =)

I onsdags var det ju balen och idag tog dom ju studenten på riktigt =)
Hade grejat och hjälpt mamma nästan hela dagen och särskilt då med maten och dukningen som gick i rosa toner..
Tack vare två lakan, två panellängder, rosa rosenblad, tre blomarrangemang, rosa servetter och massa loppade servettringar blev borden riktiga fina =)




Fick äntligen användning för alla 15 stycken servettringar iaf =)



Hade en stor bukett med rosa rosor och nejlikor på köksbordet som fick offras och av dom gjorde jag tre stycken blomarrangemang att ha på borden..



Det blev en stressig eftermiddag som det alltid brukar bli på såna här tillställningar..
Jag fortsätte det rosa temat och hade på mej mina rosa blommig klänning, rosa ballerinaskor, rosa smycken och smink och en rosa blomma i håret..
Så här ä bloggerskan själv



Här ä jag tillsammans med världens bästa mormor o mamma  <3



och jag och min älskade make Precious



Vilken tur med vädret dom hade och vi stod inte länge i solen förrän alla lyckliga studenter kom och finaste av dom alla var såklart lillasyster som snabbt fick hela famnen full med blommor och uppblåstbara saker






Kolla in vilka killer shoes hon hade på sej, vi fick byta skor för hon fick så ont i fötterna, jag orkade gå till bilen sen var mina  fötter bortdomnade ;)




Lillasyster o Kevin =)





Efter några intensiva dagar ä det skönt att det ä helg igen och jag tänkte sy klart cafe gardinerna till altanen och imorrn tänkte jag försöka klämma in ett besök till erikshjälpen med mamma
vad har ni för helgplaner?

Oavsett vad ni har för er så önskar jag er alla goa läsare, följare och besökare en mysig helg
<3

Kommentarer
Postat av: mamma

Tack för all hjälp idag....puss älskar dej

2012-06-15 @ 23:51:29
Postat av: Lotta, klädtokig småbarnsmamma!

Åh, vad fint!

Tips på vad man kan förgylla en regnig dag som denna med???

Kram!

2012-06-16 @ 09:06:44
URL: http://www.lillgrodanskrypin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0