Belöning

Godkväll !!!
Äntligen efter massa krångel, intyg, ångest och tårar så har min handläggare på försäkringskassan godkänt att jag får förlängd sjukpenning och det var inte en dag för tidigt.
Vet inte vad jag hade gjort om han hade nekat och bara den oron var fruktansvärt.
Imorrn ä det ju smärthanteringskurs och jag har fått låna mormors bil och när jag hämtade den så passade jag och syster yster på att gå in på Kök och Present.
Jag har haft mina ögon på ett kuddfodral från Boel och Jan och tänkte att idag ska jag unna mej det.
Har ett nästan likadant fodral som detta och jag tror ni kommer känna igen det, för den kudden tycker jag brukar ligga i soffan hos varenda blogg jag läser =)
Den nya kudden passade perfekt in i min hörna av soffan och som ni ser är det inte bara en kudde ;)
Benen som sticker fram tillhör min lillasyster =)
åh, visst ä den fin kudden !!!!
Tyvärr kan jag inte franska så jag har ingen aning om vad texten betyder på kudden...
På torsdag ska ja och Ylva till Esters Cafe på italiensk afton, åh det ska bli så kul att träffas och riva i alla fina saker =)
Behöver nått kul att göra och tänka på nått annat, det händer så mycket hemska saker  just nu som både har med mej att göra och andra som jag bryr mej mycket om. Det verkar som den ena hemskheten avlöser det andra och det är så sjukt  jobbigt !
Skickar massa pussar och kramar till er !!!!!!

Hoppas ni andra här i Blogglandia har det bra <3

Kommentarer
Postat av: Ekenäsliv

Go kväll!!

Tycker du gjorde alldeles rätt i att unna dig den fina kudden. Man behöver lite vackert när man mår dåligt, så är det. Ibland är det så att tråkigheter kommer på en gång, du ska se att det snart vänder. Hoppas verkligen du kan få bukt med din värk.. Lider med dig!

Skickar en uppmuntrande kram!

2012-03-06 @ 21:50:10
URL: http://www.ekenasliv.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0