Fattigmanssilver

Godmorgon !!!
Så här såg det ut på våran tvbänk igår kväll =)
Mysigt värre, alla ljus är tända och särskilt dom 3 nya lyktor i fattigmanssilver köpte på Esters igår..
Ni som har följt med här ett tag vet ju om min galenhet för fattigmanssilver, det är ett måste i min inredning.
Därför blev jag så glad när jag hittade dom igår.. Dom kommer ifrån miljögården, ett av mina favorit märken.. Mycket fint till bra priser =)
Lyktor i fattigmanssilver tycker jag blir ändå finare när dom är tända.. =) och i vårat vardagsrum har jag tre olika set med lyktor. För mej är det magiska numret i inredning antalet 3.
Det är dom nya på tvbänken sen dom högre lyktorna som står på silverbrickan på vardagsrumbordet. Dom har visat 1000 gånger känns det som men jag tröttnar aldrig på dom..
Och sen står det tre små på månbordet oxå och jag är helt övertygad om att det inte varit lika fint om det bara hade varit en eller två lyktor.. 3 är lagom och helt perfekt om jag får bestämma =)
Håller ni med om att den magiska siffan är 3 ???

Idag står ett besök på smärtis på schemat för mej och sen fredagsmys, har inte riktigt bestämt vad det blir än ;)
Vad gör ni idag ???

Kommentarer
Postat av: Maria på inredningsvis.se

SÅÅÅ fina bilder:) jag gillar din blogg...bra inspiration.

Jag önskar dig en superskön helg med hopp om vårsol:)



LOVE Maria på inredningsvis

2012-03-09 @ 15:36:57
URL: http://inredningsvis.se
Postat av: Lizas Lantliv

Åh så mysigt!!

Kan inte få nog av lyktor/silvret jag heler!

Tråkigt att du har en dålig dag, hoppas du får sova ordentligt o vaknar pigg imån istället!



Trevlig kväll!



Kramar Liza

2012-03-09 @ 18:18:40
URL: http://lizaslantliv.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0