Rosa rummet

Godkväll alla !!!
Måste berätta en väldigt roligt sak som hände mej idag.. När jag åkte genom karlstad idag på väg till smärthanteringskursen så fick jag stanna vid en röd ljus precis bredvid järnvägsstationen..
Där vid övergångstället så såg jag en blont lockligt hårsvall som jag så väll kände igen och vet ni vem det va ?
Jo Maria Montazami !!!! Va paff jag blev, va gör hon i Karlstad liksom ???
Blev så starstrucked att jag höll på av köra av vägen och hon såg ju att jag nööö glodde på henne. jag i mina stora insekts solglasögon =)
Jag vinkade iaf glatt och hon vinkade tillbaka =) Fick reda på när jag kom fram att hon hade varit på Make up store och marknadsfört läppstift
Va lång hon var i verkligheten och såå fin =)
När jag kom hem ifrån kursen så tittade jag till mina små växthus och såg till min förvåning att mini gurkorna hade kommut upp och blivit så långa att det böjdes av det lilla växthusets tak.. Så det blev blev att ställa sej och plantera om dom i köket av alla ställen =)
Har alla mini växthus och sticklingar i mitt rosa rum som är mitt alldeles egna rum i Skokartongen och det är ju därför det är rosa ;)
Där sitter jag och syr, grejar och fejar och så här brukar det se ut
Men nu kan jag inte sitta där för så här ser det ut på mitt skrivbord..
Grönt överallt =)
Fönstret brukar se ut så här, luftigt och härligt !!!
Men även här ä det miniväxthus och små krukor överallt,  till och med på Rotvik stolen är det fullt !
Men det är roligt oxå och till sommarn så hoppas jag att vi får skörda massor av färska kryddor, gurka, chili, paprika m.m. =)
I andra hörnet av rummet så står det två hyllor och dom hyllorna är proppfulla med saker bl.a auktionsfynden som ska vara på altanen nu våren och sommaren, krukor som ska vara ute och alla påskssaker..
Så dom blir en liten påminnelse om vad som komma skall och det är så härligt =)
Nu ska jag ta mej en tur hos mina favoritbloggar och få lite inspiration innan veckans höjdpunk
GREYS !!!! =)

Kommentarer
Postat av: Stina

Så mysigt.:-) Kram Stina

2012-03-14 @ 21:02:37
URL: http://hemmapalandet.blogspot.com
Postat av: Limpalinn

Oh! Här hemma har vi bara plats för ett eget rum till min sambo, längtar tills vi har hus så även jag kan få ett eget, är så tråkigt att släpa runt allt pyssel och knop i hela lägenheten varje gång man ska göra något =)

2012-03-14 @ 21:49:59
URL: http://limpalinn.spotlife.se
Postat av: Ekenäsliv

Så mysigt pysselrum du har!!

WOW Maria Montazami liksom, jag hade nog kört av vägen då tror jag, ha ha ha. Hon verkar onekligen väldigt varm som person:)

Natti natt!

Kram Anna

2012-03-14 @ 21:57:52
URL: http://www.ekenasliv.se
Postat av: 4-barnsmorsan från himmelohelvete

hahahahhaa ja det är väl inte varje dag man ser henne spatsera runt i karlstadS

Syrran var på en fest tillsammans med henne på Globen för ett år sen eller nåt och hon sa också att hon var jättefin i verkligheten, finare än på tv och ja väldigt långL



Ha en bra dag=)kram

2012-03-15 @ 07:26:42
URL: http://www.himmelohelvete.com
Postat av: Maria på inredningsvis.se

Tack kul du gillade:) Nu har jag lagt till på blogloving och hoppas du lägger till mig också så kan vi följa varandra:)



LOVE M

2012-03-15 @ 15:33:07
URL: http://inredningsvis.se
Postat av: Linda

Men vad roligt att få se henne! Hade jag oxå viljat göra!

2012-03-15 @ 20:48:22
URL: http://liilah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0