Klocka

Hej alla !!!
Har idag spenderat hela förmiddagen i Åmål tillsammans med mamma och lillasyster. Följde med som sällskap då mammas bil skulle servas.
Det blev fika och sen hel del omgångar med affärer och jag lyckades faktiskt fynda två saker faktiskt..
Dagens roligaste och finaste fynd hittade jag när vi kom till Gunillas Hem och Interiör tror jag det heter..
Ni som har följt bloggen en tag är väll medvetna om hur länge jag letade efter en äggkorg och tror då vad jag glad jag blev när jag såg denna =)
En liten äggkorg och till en riktigt bra pris oxå.. Om ni har sett några av Nigellas nya avsnitt så har hon en sån litet som hänger i taket tillsammans med hennes grytor och chilies.. =)
Men min får hänga över den stora och tillsammans med dom små vispskålarna..
Ett besök till Jysk passade vi oxå på att göra för vi har inte JYSK i lilla Säffle..
Där fastnade mitt öga på en såndär stationsklocka, har sett många såna i olika hem och bloggar men då har den alltid varit brun.. o brun ä verkligen inte min färg och därför har jag inte köpt nån..
Men nu idag fanns den i vitt och till xtrapris, det avgjorde saken och nu hänger den här i den lilla hallen =)
Den blev riktigt bra men tyvärr så ä det fula proppskåpet i vägen... tänk om man kunde gömma det på nått vis :/
Köpte oxå en burk i fattigmanssilver, men när jag kom hem så hittade jag inte locket..
åh typiskt, så nu blir det att leta i mamma eller mormors bil..:/
Tänkte ha den tillsammans med resten av dom små burkarna på byrån i hallen =)
Mår inte riktigt bra idag så nu får det bli soffan för mej, tillsammans med nya numret av Vackre hjem
Hoppas allt ä bra med er andra här i Blogglandia <3

Kommentarer
Postat av: Lizas Lantliv

Vilka fina fynd du gjort!

Gillade allt, korgar är så fint i köket tycker jag!



Trevlig kväll!



Kram Liza

2012-03-20 @ 19:46:00
URL: http://lizaslantliv.blogspot.com/
Postat av: Regina

Vilken fin äggkorg, en sådan kikar jag också efter. Jag har en likadan stationsklocka, jag köpte två en vit och en svart, den svarta fick äldsta dottern.



Ha en fin fortsättning på veckan!

Kram,

Regina

2012-03-20 @ 21:33:46
URL: http://vitthusmedsvartaknutar.blogspot.com
Postat av: Erica

Åh de är så kul att läsa din blogg om alla dina fynd och hur du har det hemma och så :) detta är en av mina favvo bloggar, du är riktigt riktigt duktig på inredning m.m. Fått mycket inspiration av dig :)

Kram Erica! :)

2012-03-20 @ 23:06:00
Postat av: Sandra

Angående proppskåpet så har jag sett flera som tagit en kartong som dom satt på fint papper på, eller samma tapet som på väggarna och sen satt på proppskåpet :) Kanske vore nåt?

2012-03-21 @ 08:54:40
URL: http://lovestoriees.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0