Ledsen

Hej alla !!
Det har hänt något idag som aldrig har hänt mej förrut på dom snart två åren som jag har bloggat.
Fick igår kväll en anonym kommentar som löd
-Kan du inte bara sluta blogga, du har världens tråkigaste blogg och det värsta är alla fula projekt som du gör och tvingar världen att se.
Sluta blogga med en gång

Oj, vadå spark i magen, självklart var kommentaren anonym som jag har ingen aning om vem eller varför dom tagit tid för skriva detta och så medveten göra mej ledsen.
Trots att jag har fått massa nya följare via bloglovin och ni blir fler och fler som besökare bloggen så känns en negativ kommentar så mycket mer än en positiv.
I vanliga fall så skulle jag bara borsta av mej det och innerst inne så jag vet att det antligen beror på avundsjuka eller nått dylikt.
Jag har mycket omkring mej och är inne i dålig period och detta var inte det jag behövde just nu.
Massa tankar har kommit upp, tänk om flera känner så här, skämmer jag ut mej själv, skrattar folk åt min blogg. .
Så till dej som skrev denna kommentar :
Om ditt syfte var att göra mej ledsen och fundera på att sluta blogga
Grattis!
Synd bara att du är så feg att du inte skrivit vem du är så jag kan bemöta din kritik !

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Vilka idioter det finns! JAG tycker att din blogg är jätte bra och jag tycker att dina projekt är jättefina! Sluta absolut inte med att blogga! Det kommer alltid att finnas avundsjuka läsare som kanske själva inte heller mår så bra.. och det är ju deras problem och inte ditt :)



Kör på ba! :)

Massa kramar Becka :)

2012-03-07 @ 11:02:29
URL: http://swenton.wordpress.com
Postat av: Linda

Mycket tråkigt! Som du skriver så är han/hon väldigt feg när den inte kan skriva namn.

2012-03-07 @ 11:05:28
URL: http://liilah.blogg.se/
Postat av: vicki

Vilket fegt svin!!!! Ven fan har tvingat idioten o läsa då?! Skit i dt, tydligen ngn som inte har ett liv!

Puss, du är bäst!!

Postat av: Jennie- Mamma till Melker

Inget att bry sig om, vi är så många andra som gillar din blogg! Denne personen är bara feg som inte vågar skriva ut sitt namn, och ingen har tvingat personen att läsa heller.

2012-03-07 @ 13:17:58
URL: http://mittlivsomjennie.blogg.se/
Postat av: Elin på jobbet!

Anna, ta inte åt dig! Du skämmer inte ut dig och vi skrattar inte åt dig. Fortsätt med det du gör, det får ju dig att må bra! Stor kram!! /Elin

2012-03-07 @ 14:06:51
Postat av: Linda

Lyssna inte på den personen! Kram

2012-03-07 @ 14:24:03
URL: http://lindalis.se
Postat av: anette

Inget att bry sig om Anna.När någon nu är så feg att de inte skriver sitt namn och törs stå för vad de skrivit.Och som Vicki skriver varför läser de då din blogg.Säkert bara nån som är avundsjuk för att du har de så fint hemma

2012-03-07 @ 15:03:01
Postat av: Lizas Lantliv

Så löjligt o så lågt skrivet, hoppas inte det va en vuxen människa.....!!

Alla gör vi olika, tycker o tänker olika!

Du är du o bloggar/visar sånt som du tycker om!

Jag tycker jättemycket om din blogg o tycker du verkar vara så snäll o söt!

Skulle inte skriva/läsa här annars!

Borsta av dig vännen, du är jätteduktig o förtjänar absolut inte detta...!



STOR KRAM Liza

2012-03-07 @ 15:22:03
URL: http://lizaslantliv.blogspot.com/
Postat av: Maria

Har följt din blogg ett tag nu,men har varit dålig på att kommentera(har nog inte gjort det alls faktiskt,inte blivit så. Och kommer inte riktigt ihåg hur jag hittade hit,men är glad för det) Men nu när jag läser detta så kunde jag inte låta bli att kommentera. Hur kan man skriva så?! Varför läsa en blogg som man inte gillar???



Jag tycker att din blogg är jättebra!!! Du är ju så duktig! Får ju mycket inspiration härifrån : )



Så sluta inte blogga!!!



2012-03-07 @ 17:06:20
Postat av: eddie edvardsson

Läser din blogg varje kväll innan jag somnar och den gör mig väldigt inspirerad. Sluta inte blogga! Anna du är fantastisk!

2012-03-07 @ 17:34:20
Postat av: Spessartin

Sånt där är bara att skita i. Hur jävla dum är man om man läser en blogg man inte tycker om liksom?

2012-03-07 @ 18:25:59
URL: http://spessartin.blogg.se/
Postat av: Vita Hemligheter

Tack för dina ord hos mig:)

Och va f.. jag blir så arg när jag läser detta! Det är väl ingen som har tvingat Anonym att läsa din blogg, likväl som min Anonyme läsare som stör sig på min grammatik, skit i å läsa den då..det är en inredningsblogg ingen svenska-uppsatts! Anna du ska inte sluta blogga, det vet du nog du ska också veta att vi är många som kikar in hos för att vi tycker om dig och din blogg:)

Kram Emma

2012-03-07 @ 19:05:24
URL: http://vitahemligheter.blogspot.com/
Postat av: Mamma

Du vet gumman att även anonyma kan spåras, det tänkte dom nog inte på.

2012-03-07 @ 19:51:35
Postat av: evelina

Nej nej nej så fel den personen har! Älskar dina projekt och din blogg är underbar!

2012-03-07 @ 22:27:06
URL: http://blandblommorochrutor.blogg.se/
Postat av: Linda

Det var fult gjort! Hon/han måste vara avundsjuk på er underbara skokartong.

2012-03-07 @ 22:30:28
URL: http://nakit.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0