Ljushus

Hej igen !!!
Fick en fråga i från en trogen läsare ( jättekul ) på mailen om vad är min favoritsak som jag har i mitt hem och vad jag inte skulle vilja leva utan..
Självklart skulle jag svara mina man och mina djur men nu handlade det faktiskt om favoritsaker ;)
Hmmm... Inte efter särskilt väntan så svarar jag lätt mina ljushus och särskilt dom runda.
Och dom har jag tänt nu i väntan på mellon
Sen har två stycken i andra ändan av vårat lilla vardagsrum =)
Sen har jag faktiskt 3 stycken till i hallen men som jag tyvärr har tänt ljus i
Har faktiskt tre stycken vita i oxå olika modeller och storlek  på tvbänken
Två till finns på övervåningen och sen har två stora ute på framsidan som jag köpte för liten peng på COOP av alla ställen
Oj oj, det blev många ljushus men till mitt försvar så har jag inte köpt dom alla på en gång utan dom har sakta fylls på under två år ! =)
Hoppas ni har lika mysigt som vi har här i Skokartongen <3
Oj nu glömde jag nästan berätta att jag har blivit medlem i http://vintageinteriorblogs.blogspot.com/
Där samsas massa bloggar som tycker om är intresserad av gamla "slitna saker "
Därav det nya märket som finns till höger i panelen ifall nån funderat över vad det är !
Nu tillbaka till myset !!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Vita Hemligheter

Nej nej det var inte så jag menade utan tvärtom, jag är glad att jag är värd nämnas!!

Med snopen menade jag att jag blev överraskat glad:)

Och du...piggat på mig vet jag inte, tänkte gå och lägga mig nu, hur trist är inte jag;)

Allt gott till dig!!

Kram Emma

PS. Ser tegelpannan du köpte av mig på första bilden, den passar verkligen bra där på det jättefina bordet som jag skulle kunna tänka mig att sno av dig;)hi hi!

2012-03-03 @ 21:01:57
URL: http://vitahemligheter.blogspot.com/
Postat av: sanne

Hallojsan anna och tack söta för fin kommentar om mitt hem och min blogg!!



dina bilder är så stämningsfulla och det syns att du har en kärlek för små hus :)



Hoppas du får en toppensöndag!! Kram sanne

2012-03-04 @ 11:50:04
URL: http://anglarnashus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0