Månbord II

Hej alla !!!
Nu äntligen är jag nöjd med den lilla hallen på övervåningen.. Det nya månbordet ä på plats och blivit skruvat ihop med väggen.. Katterna har valt bordet x antal gånger så jag har inte kunnat ha nått på det förrän nu..
Så här såg det ut innan månbordet kom på plats
Men nu står symaskinsbordet på framsidan och nu ser det ut så här istället =)
Jag är så nöjd och den känslan av att man inte kan sluta titta på det finns nu och det känns så bra..
Jag fullkomligt älskar det höga fatet med rosorna på.. Dom rosorna köpte jag igår när jag va på stan med syster yster..
Det höga fatet har jag gjort själv, klistrat ihop en loppad silverbricka och en vit hög vas. Det gamla trasiga pärlhalsband ä pricken över i:et tycker jag..
o självklart står den på en virkad vit duk =)
Har försökt att samla allt som jag tycker xtra mycket om på bordet, det ska ju vara vitt så klart, slitet, spets, virkat, silver, fina vita krukor och något grönt..
På en sida står den nya stora vita krukan tillsammans med en liten madonna och en ommålad dalahäst ;)
En liten silverbricka ä ett måste =)
och på andra sidan står den omgjorda lampan och ett & tecken som jag oxå köpte igår =)
Det enda som fattas nu är det några små tavlor som Precious får hjälpa med mej att spika upp.. Men jag är så nöjd =)
Vad tycker ni, visst blev det bra ???

Nu väntar påskriset på mej, hoppas ni alla får en mysig lördag =)
<3

Kommentarer
Postat av: Jennie- Mamma till Melker

Mycket finare blev det nu! :)

2012-03-31 @ 22:08:04
URL: http://mittlivsomjennie.blogg.se/
Postat av: Valentine

Liten kommentar på månbordet: det blev mycket finare! och framför allt "luftigare" och ljusare. Litet och nätt! När man jämför känns det som att symaskinsbordet är för tungt och robust för den lilla lilla hallen :) Hoppas du haft en bra helg. Kram

2012-04-01 @ 17:53:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0