Ris o Ros

Godkväll alla !!!
Snart ä 5 blå IKEA kassar med tvätt färdigtvättade och vikna. Så skönt !!! Men oerhört tråkigt, nästan lika tråkigt som i fredags när vi va på Ö&B och köpte rengöringsmedel, tvättmedel, sköljmedel, diskmedel, duschcreme mm. för nästan 500 kr.. UUUr trist !!!!!
Men nu ä det snart gjort och belöningen blir att få lägga sej i en renbäddad säng =)
Även nästa alla tomatplantor och  chiliplantor har fått ny kruka o jord.. Belöningen blir för det att vi grillade för första gången iår, mumsigt..
Nått som inte va lika kul var när djuren fick frispel och välte ner en silverbricka med fyra glas på varav alla fyra gick sönder =(
Så det blev det ett tomt utrymme där på bokhyllan och jag funderar länge och väl tills djuren ännu en gång välte ner påskriset som stod i trappan..
Då va den saken klar, påskrisen kom dit fortare än snabbt och det blev faktiskt väldigt bra
Är sjuk nöjd med dom vita fjädrarna med pärlorna på, när det blir dags för ett ris därute så får jag göra flera
Hann även med att greja lite på framsidan men när väll fick för mej att ta kort på det jag hade grejat med så såg det ut så här
Lite väl mörkt och med blixten på såg det inte bra ut så ni får vänta tills imorrn =)
Imorrn får vi oxå sova en timme mindre för då ska klockan dras fram, något jag hade helt missat, tur att min mamma påminde mej ;)
Hoppas ni har en toppen mysig lördagkväll <3

Kommentarer
Postat av: Lotta, klädtokig småbarnsmamma!

Hmmm... Dags för påskris! Tack för påminelsen =) Vad fint det blev!



Vad händer idag då?

2012-03-25 @ 08:56:38
URL: http://lillgrodanskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0