Shopping

Hej alla !!!!
Mår så otroligt mycket bättre idag och dagen har jag spenderat tillsammans med lillasyster och mamma i Karlstad. Lillasyster skulle dit och hitta skor till sin balklänning och vi följde med som sällskap..
Och det blev en hel del shoppat, en vit tröja från JC, en ny rouge från make up store, lite blandade sminkgrejer ifrån HM och dagens bästa köp, en bh ifrån CHANGE.
Ni som inte har varit där än så rekommenderar jag er verkligen att gå dit. Dom hjälper en att mäta sej, så man får veta sin riktiga BH storlek och hjälper en att hitta bh som sitter så skönt.. Visst dom ä lite dyrare men det ä det värt för goare BH:are finns inte..
Det va inte jättegullig tjej som hjälpte oss som hade jättefina naglar och jag frågade henne lite om vart hon hade gjort dom m.m. Så det slutade med att vi fick en visitkort på en nagelsalong och nu på onsdag ska ja o lillasyster dit och göra en nagelförlängning.. ska bli så kul !!!! Jag som aldrig har haft långa fina naglar, !!!
Åh, vet inte hur jag ska orka vänta tills på onsdag =)
Kan ju inte ha allt för långa naglar med tanke på det jobb som jag förhoppningsvis kommer tillbaka till om någon månad eller två..
Det blev oxå en besök på Bouleward där jag hittade massa fina ägg i olika färger och storlekar, de va kärlek vid första ögonkastet när jag såg dom =)
Så imorrn får det bli att påskpynta och greja =)
Ett & tecken fick oxå följa med hem, har velat ha en sånt länge nu
Nu väntar en hög med räkningar på mej, fyy, det ä bland det tråkigaste som finns att betala räkningar !
Sen ska jag ta mej en tur till mina favoritbloggar som belöning =)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Shopping är aldrig fel :)

2012-03-29 @ 19:03:40
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Lotta, klädtokig småbarnsmamma!

Åh vad mycket fint! =)

2012-03-29 @ 20:23:45
URL: http://lillgrodanskrypin.blogg.se/
Postat av: Ekenäsliv

Hej vännen!!

Så fina saker du shoppat!!!

Önskar dig en härlig fredag och att du mår bra.

Kram anna

2012-03-30 @ 10:36:59
URL: http://www.ekenasliv.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0